رساله های کارشناسی معماری

دانلود رساله خانه فرهنگ+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دانلود رساله خانه فرهنگ+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :106 

چکیده:

آنچه در این پروژه مورد مطالعه واقع می شود از دو دیدگاه بررسی شده است: دیدگاه اول مطالعات نظری مبانی فکری است. دیدگاه دوم موضوع طرح معماری است. در بحث اول مواردی بصورت زیر مطرح هستند. بررسی سوابق تاریخی ، اجتماعی به لحاظ واقع بودن بستر طرح در شهر یزد. تحلیل فرهنگ از دیدگاههای مختلف و نهایتا دستیابی به نتایج حاصل از مقوله فرهنگ و بدنبال آن پرداختن به فرهنگ معماری به مثابه ابزار و اندیشه فرهنگی و نتیجه گیری حاصل از آن . نگرش به معماری ایران جهت یافتن ارزشها و اصالت های فرهنگی که برمبنای آنها، تفکر معماری شکل گرفته و تجزیه و تحلیل فضاهای فرهنگی اعم از گذشته و حال ، داخلی و خارجی هدف از این قسمت مطالعه جهت یافتن الگوها و مصادیقی بوده است که در ادوار گذشته علاوه بر کاربری موظف ، به نوعی نگرش فرهنگی در آنها بکار گرفته شده است. مطالعه در خصوص بهینه و به روز کردن اطلاعات مورد نیاز در باره پروژه ، بخصوص اینکه موضوع از دیدگاه نظری مطرح است و در بستری اتفاق می افتد که خود به عنوان یکی از شهرهای فرهنگی به تصویب دولت رسیده و علاوه برآن جامعه ، بشدت وارد عرصه های فرهنگی می شود و بیش از بیش نیاز به فضاها و اماکن فرهنگی مشاهده می شود.

کلمات کلیدی:دانلود رساله خانه فرهنگ،دانلود پایان نامه خانه فرهنگ

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود رساله خانه فرهنگ+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:131
  • حجم فایل:1۵ مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

 رساله خانه فرهنگ, پروپوزال خانه فرهنگ ، طراحی خانه فرهنگ , برنامه فیزیکی خانه فرهنگ ,دانلود خانه فرهنگ ،دانلود خانه فرهنگ، رساله خانه فرهنگ ، طراحی خانه فرهنگ، رساله خانه فرهنگ ، طراحی خانه فرهنگ

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن