رساله های کارشناسی معماری

مطالعات مجموعه ورزشی بانوان و کودکان

کد محصول:۱۰۴۲

چکیده:

اگر فضیلت دانشمندان،کشف وتدوین قانون مندی های جهان محیط برانسان وجوامع انسانی است،منزلت ووظیفه مهندسان،به کارگرفتن این قانونمندی ها برای تغییر وبهبود شرایط زیست وکار انسان ها وتلاش مستمر برای حل مشکلات جوامع انسانی می باشد واین تلاش است که حرکت جوامع انسانی رابه سوی تعالی میسر می سازد.

با توجه به اهمیت ورزش و اینکه امروزه ورزش یکی از اموری است که به عناوین مختلف در جهان مطرح شده و گروه زیادی به اشکال گوناگون با آن سرو کار دارند برای تشویق زنان و کودکان به ورزش کردن و همچنین تربیت وپرورش استعدادها ، تصمیم به ایجاد چنین مجموعه ای با توجه به نیاز های مراجعه کنندگان گرفته شد.

دانلود فهرست رساله مجموعه ورزشی بانوان و کودکان

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول: مطالعات مجموعه ورزشی بانوان و کودکان
فرمت فایل:word
تعداد صفحات:۱۲۰ صفحه
حجم فایل:۵
مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 32000 تومان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن