رساله های کارشناسی معماری

دانلود رساله باغ کتاب + نقشه های اتوکدی کامل

دانلود رساله باغ کتاب + نقشه های اتوکدی کامل

کد محصول:007

چکیده:

کتاب بهترین راه پیوند بین نسلهای انیشمند در لایه های مختلف تاریخ است. از این رو باغ کتاب پلی دیده می‌شود برای عبور از آنچه که در گذشته داشته‌ایم به آنچه که لایق داشتن آن هستیم. پلی که پایداری آن را پایه های فرهنگ و هنری می‌سازد که از نیاکان پاکمان به یادگار مانده است و نیز پلی بین امروز ایران ما و آنچه که در گستره فرهنگ و علم و هنر بر جهان امروز می‌گذرد. به مثابه دروازه ای به جهانی بالاتر و یافتن مکانی در هزار توی علم و فرهنگ امروز جهان. از انجا که بزرگان، باغ را در فرهنگ ایران باستان، به مثابه دروازه ای به بهشت و آینه ای از جهان بالا می‌دانند و آرامش باغ ایرانی همواره کانونی سبز و آغوشی دعوت کننده برای گریز از هیاهوی بیرون بوده، در باغ کتاب به بنا نهادن کانونی می‌اندیشیم که ما را از معرکه پر صدا و قیل و قال زندگی ماشینی امروزمان به آرامش آسمانی انیشیدن و بهره بردن از هنر و جوهر اندیشمندان و هنروران ، به کتاب خواندن و حضور در گستره اطلاعات و فرهنگ ببرد. مکانی برای درنگ کردن و نیک نگریستن در انچه که فرهنگ ایران می‌نامیم و دریافتی آنچنان روشن از فرهنگ جهانی که آینده ای به روشنی آفتاب را برای این ملک بتوان متصور شد. در باغ کتاب، دست آورد انسانها در دستیابی به اعتلای معرفت و حرکت انسانی و تمرین و تکامل اندیشه‌ زیبایی شناختی و زمینه ساز غنی تر ساختن فرهنگ ایرانی است.حضور در این بوستان، فرصتی برای اندیشیدن و گفتگو، دریافت متواضعانه از دانش و مهر انسانها با چشم اندازی جهانی و بخشیدن سخاوتمندانه هر آنچه آموخته و اندوخته‌ایم به یکدیگر است.

نخستین شکل کتاب ریشه در دوران فراعنه مصر دارد. استفاده از پاپیروس پس از نابودی کتابخانه های بطلمیوس تا زمانی که چینی ها کارگاه کاغذ سازی را بنا کردند ادامه یافت و در پایان قرن نهم، کاغذ تقاضای بسیار داشت. ویکتور هوگو در کتاب “گوژپشت نتردام” بیان می کند: «این آن را خواهد کشت، کتاب عمارت را خواهد کشت.چاپ معماری را ویران می‌کند.»

واژگان کلیدی:دانلود رساله باغ کتاب + نقشه های اتوکدی کامل،پایان نامه باغ کتاب + نقشه های اتوکدی کامل


مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود رساله باغ کتاب + نقشه های اتوکدی کامل
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:118
  • حجم فایل:10 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد. 
قیمت قبل از تخفیف 47000 تومان

———————————————————————————————————————-

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

——————————————————————————————————————————————————-

 رساله باغ کتاب, پروپوزال باغ کتاب ، طراحی باغ کتاب, برنامه فیزیکی باغ کتاب ,دانلود باغ کتاب ،دانلود باغ کتاب ، رساله باغ کتاب، طراحی باغ کتاب، رساله باغ کتاب ، طراحی باغ کتاب،پایان نامه باغ کتاب،پروپوزال باغ کتاب

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن