رساله های کارشناسی معماری

دانلود رساله مجموعه فرهنگی ورزشی + نقشه های اتوکدی کامل

دانلود رساله مجموعه فرهنگی ورزشی + نقشه های اتوکدی کامل

کد محصول:006

چکیده:

با توجه به افزایش نیروی انسانی جوان و بادرنظر گرفتن بقیه اقشار کشور، و نیاز آنان به سلامتی )جسمانی و روانی) و تفریح، که پرداختن به فعالیتهای ورزشی این نیاز را رفع می‌کند، و همچنین لزوم کسب مدالهای مرغوب در رقابتهای ورزشی قاره ای و جهانی و المپیک ها که باعث افزایش غرور ملی و ایجاد هم بستگی ملی می شود، و به عنوان بخشی از سیاستهای کلان کشور که در چشم انداز ۲۰ سال آینده کشور به تصویب مراجع قانونی رسیده است،وبرگزاری مسابقات ورزشی بین المللی در رشته های مختلف که از این طریق زمینه های معرفی کشورمان را درزمینه های گوناگون به دنیا میسر می‌سازد. لزوم توجه به ابعاد مختلف برنامه های مرتبط با فعالیتهای ورزشی از جمله تربیت مربیان و داوران و نیروهای متخصص و تنظیم برنامه های آموزشی، تمرینی و مسابقاتی و از جمله ایجاد تأسیسات ورزشی مناسب و استاندارد را دو چندان می سازد. بدیهی است در این راستا توجه عمیق و مسئولانه به ساخت فضاهای ورزشی بسیار قابل توجه است، زیرا وجود اماکن ورزشی استاندارد و ایمن برای حفظ سلامتی ورزشکاران، ارتقاء سطح مهارت‌ها و نمایش مطلوب آنها در حین آموزش، تمرین و مسابقات)داخلی و خارجی) بسیار ضروری است. ضمن اینکه موارد قابل بحث دیگری در این خصوص وجود دارد.

 


مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود رساله مجموعه فرهنگی ورزشی + نقشه های اتوکدی کامل
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:100
  • حجم فایل:10 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد. 

———————————————————————————————————————-

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

——————————————————————————————————————————————————-

 رساله مجموعه فرهنگی ورزشی, پروپوزال مجموعه فرهنگی ورزشی ، طراحی مجموعه فرهنگی ورزشی, برنامه فیزیکی مجموعه فرهنگی ورزشی,دانلود مجموعه فرهنگی ورزشی،دانلود مجموعه فرهنگی ورزشی ، رساله مجموعه فرهنگی ورزشی، طراحی مجموعه فرهنگی ورزشی، رساله مجموعه فرهنگی ورزشی ، طراحی مجموعه فرهنگی ورزشی،پایان نامه مجموعه فرهنگی ورزشی،پروپوزال مجموعه فرهنگی ورزشی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن