رساله های کارشناسی ارشد معماری

دانلود رساله مرکز فرهنگی اقامتی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دانلود رساله مرکز فرهنگی اقامتی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول : R 47

چکیده:

زندگی مردمان هر جا بافرهنگشان پیوندی ناگسستنی دارد و در بستر آن معنا پیدا می‌کند، لذا برای ترقّی و تعالی فرهنگ، پرداختن به زیرساخت‌های فرهنگی ضروری است. تحقیق حاضر به دنبال این است تا به مقولاتی که پیش از طراحی بنای اقامتی تفریحی شایان توجّه‌اند بپردازد. یکی از این مقولات ویژگی‌های ابنیه تفریحی فرهنگی انعطاف‌پذیرکه قابل گفتار باشند،این است که پویا و در حرکت باشد مسائل جدیدی را مطرح نماید و مقوله دیگر توجّه به فرهنگ مردم سرزمینی است که بنای فرهنگی در آن احداث می‌شود. در این پژوهش سعی شده است تا با طراحی یک مجموعه استاندارد و با در نظرگرفتن همه ابعاد آموزشی، فرهنگی، اقامتی و تفریحی، باعث افزایش رشد و شکوفایی و فراهم نمودن بستری برای پرورش خلاقیت، استعداد ها و در نتیجه باعث افزایش حس اعتماد به نفس آن کودکان شده تا عدم وجود خانواده را مرهم گذارد و در طی زندگی در مجموعه حمایتی برای همگامی با جامعه و پذیرفته شدن در میان مردم به مهارت‌ها و توانائی‌های لازم برسند. روش کلی تحقیق به صورت کیفی بوده از طرفی دیگر روش تحقیق از نظر هدف، کاربردی، از نظر استراتژی تشریحی و از نظر محل جمع آوری داده های میدانی، مطالعات طرح های پژوهشی و بررسی پروژه های اجرایی می باشد؛ در آن فضای لازم برای کودکان کار به شکلی طراحی شده است که آنان در محیطی شبیه به کانون خانواده با برخورداری از امکانات موردنیاز جهت پرورش روحیاتی متناسب با جامعه حاکم، رشد یابند.

کلمات کلیدی:دانلود رساله مرکز فرهنگی اقامتی،دانلود رساله  مرکز فرهنگی اقامتی

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود رساله مرکز فرهنگی اقامتی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:145
  • حجم فایل:۲۵ مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد. 

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

 رساله مرکز فرهنگی اقامتی , پروپوزال مرکز فرهنگی اقامتی ، طراحی مرکز فرهنگی اقامتی , برنامه فیزیکی مرکز فرهنگی اقامتی ,دانلود مرکز فرهنگی اقامتی ،دانلود مرکز فرهنگی اقامتی ، رساله مرکز فرهنگی اقامتی، طراحی مرکز فرهنگی اقامتی ، رساله مرکز فرهنگی اقامتی ، طراحی مرکز فرهنگی اقامتی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن