رساله های کارشناسی معماری

دانلود رساله خانه موسیقی + نقشه های کامل اتوکدی

دانلود رساله خانه موسیقی ۱۸۵ صفحه همراه با نقشه های کامل اتوکدی

کد محصول:002

چکیده:

مطالبی که در این رساله ارائه گردیده به شرح زیر است:

ابتدا به مطالعات عمومی درباره موسیقی پرداخته شده است و در گام اول مطالبی مانند تاریخچه موسیقی و ارکان و اجزاء تشکیل دهنده آن مورد بررسی قرار گرفته است. در قدم بعدی مسایل فنی مربوط به سالنهای موسیقی گردآوری و دسته بندی شده است. مطالبی چون: استانداردهای معماری، آکوستیک سالنهای موسیقی، سازه و تاسیسات مناسب سالن مورد بررسی  قرار گرفته است. در مرحله بعد به منظور اینکه مطالب ذکر شده در فصول قبل واضح تر و کارا تر باشند به بررسی چند نمونه موفق در دنیا پرداخته شده است. پس از تمام این مطالعات مقدمات طراحی فراهم گردید و اولین گام به سمت طراحی با انتخاب مناسب سایت پروژه و بررسی پتانسیلهای آن برداشته شد. گام بعدی تعیین مبانی نظری و تئوریهای موثر در طراحی بود که در فصلی تحت عنوان مبانی نظری ارائه گردیده است. پس از این مرحله، جداول برنامه فیزیکی و ریز فضاها با توجه به نیازهای پروژه تهیه گردیدند سپس طراحی آغاز گردید .


مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله خانه موسیقی + نقشه های کامل اتوکدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:185
  • حجم فایل:۲۵ مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد. 

قیمت قبل از تخفیف 40000 تومان

———————————————————————————————————————-

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

——————————————————————————————————————————————————-

 رساله خانه موسیقی, پروپوزال خانه موسیقی ، طراحی خانه موسیقی, برنامه فیزیکی خانه موسیقی ,دانلود طراحی خانه موسیقی،دانلود طراحی خانه موسیقی ، رساله طراحی خانه موسیقی، طراحی خانه موسیقی ، رساله خانه موسیقی ، طراحی خانه موسیقی،پایان نامه خانه موسیقی،پروپوزال خانه موسیقی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن