رساله های کارشناسی معماری

مطالعات طراحی زائرسرا به همراه نقشه های اتوکدی کامل

کد محصول:۱۰۱۰

چکیده:  

یکی از موارد موردتوجه درطرح وتوسعه شهرهای مذهبی جنبه زائرپذیری شهر  باشد. این مورد قابل تعمق وبررسی می باشد. یکی از مسائلی که درآینده شهر از نظر اقتصادی – اجتماعی –  فرهنگی و سیاسی و حتی کالبدی تأثیر بسزایی دارد روند زائر پذیری شهر می باشد اگر با خیل زائران که درایام مختلف مذهبی به سمت این شهرها روان می گردند فکر شده برخورد شود می تواند علاوه برحذف مشکلات شهری ازنظر زائرپذیری جنبه های مثبت اقتصادی نیز درپی داشته باشد وازآن طرف اگر با این مسئله فکر شده برخورد نگرددمی تواند زیان ها ومشکلات بی سابقه ای را ازنظر اختلالات شهری ( رفت وآمد ، اقامت وارزاق عمومی) ومسائل سیاسی ، فرهنگی وفضایی را بدنبال داشته باشد .

جهت گیری طرح برای جوابگویی به نوع اقامت وزندگی زائرین ومسافرین شهر شیروان وروستای توده می باشد تاضمن بوجود آوردن محیطی آرام ودلپذیر وآرام بخش باعث بالارفتن مدت اقامت ودرنتیجه بالابردن کارآیی یک منبع اقتصادی روستایی بشود وازطرفی مشکلات موجود که براثر ورود زائران بوجودمی آید حذف گردد.

دراین رساله سعی شده با بررسی خصوصیات زوار ومسائل آن وبررسی اجمالی شهر شیروان به راه حل مفید وعملی برای اقامت زائرین ومسافرین نزدیک شویم شاید بتوان به تز جدیدی برای اقامتگاه مناسب وکارآمدتر جهت زائرین دست یافت که نیازهای اقامتی را به بهترین نحو جوابگو باشد.

دراین راستا ازمطالعات انجام شده توسط سازمان ها ، ادارات وارگان ها ومهندسین مشاور مختلف به عنوان پایه مطالعات وآمار استفاده گردیده است.

درمرحله بعد به بررسی اقامتگاه ومفهوم  آن پرداخته وسپس برنامه ریزی اقامتگاه مورد نظر صورت می گیرد ودرآخرین مرحله به طراحی آن می پردازیم.

دانلود فهرست مطالعات طراحی زائرسرا  

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:رساله زائرسرا به همراه نقشه های اتوکدی کامل
فرمت فایل:wordوdwg
تعداد صفحات:۸۲ صفحه
حجم فایل:۸
 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 45000 تومان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن