مطالعات طراحی مجتمع اداری تجاری ۱۵۰ صفحه
کد محصول:۰۲۳
مطالعات طراحی مجتمع اداری تجاری ۱۵۰ صفحه
——————————————————————————————
راهنمای خرید از سایت
شماره پشتیبانی:
۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ – آقای حمیدی – ۸ صبح تا ۱۲ شب
پرداخت از طریق کلیه کارت های بانکی امکان پذیر می باشد.
——————————————————————————————
نام محصول:مطالعات طراحی مجتمع اداری تجاری
فرمت رساله:word
تعداد صفحات:۱۵۲
حجم فایل:۱۲ مگابایت
———————————————————————————
فهرست مطالب
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱
فصل اول : بیان اهداف و ضروریت های طرح
۱-۱– مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲
۲-۱-انگیزه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲
۳-۱-بیان ضروریت های طرح ………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲
۴-۱-اهداف پروژه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳
۵-۱-نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۴ فصل دوم : مطالعات پایه و تحلیل اطلاعات
۱-۲ – مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۵
۲-۲-مطالعات پایه ….. ……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵
۱-۲-۲-تاریخچه مراکز تجاری جهان …………………………………………………………………………………………………………………… ۵
۲-۲-۲-تاریخچه مراکز تجاری در ایران ……………………………………………………………………………………………………………….. ۵
۳-۲-۲-مفهوم مراکز خرید ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۶
۴-۲-۲-واژه شناسی بازار …………………………………………………………………………………………………………………………………. ۷
۵-۲-۲-تعریف امروز بازار …………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰
۶-۲-۲-پیدایش بازار ……………...………………………………………………………….…………………………………………………………… ۱۰
۷-۲-۲-روند شکل گیری فضای کالبدی بازار …………………………………………………………………………….………………………… ۱۲
۸-۲-۲-پیشینه بازار های ایران …………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۳
۹-۲-۲-گونه شناسی بازار ها (بررسی انواع بازار در گذشته) ……………………………………………………………………………………. ۱۵
۱۰-۲-۲-گونه شناسی براساس وسعت و حوزه نفوذ ……………………………………………………………………………………………….. ۱۶
۱۱-۲-۲-گونه شناسی اقلیمی …………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۸
۱۲-۲-۲-شناسایی عناصر کالبدی – فضایی بازار سنتی ایران ………………………………………………………………………………….. ۱۹
۱۳-۲-۲-انواع بازار براساس ریخت شناسی …………………………………………………………………………………………………………. ۲۰
۱۴-۲-۲-انواع بازار با توجه به تولیدات و نیازهای مردم …………………………………………………………………………………………. ۲۱
۳-۲-مطالعات تکمیلی
۱-۳-۲-مباحث اولیه در طراحی مراکز خرید امروز. ……………………………………………………………………………………………….. ۲۲
۱-۱-۳-۲-تعیین محل عبور مجموعه …………………………………………………………………………………………………………………. ۲۴
۲-۱-۳-۲-نوع چیدمان و ترکیب واحد های تجاری ……………………...……………………………………………………………………… ۲۴
۳-۱-۳-۲-بررسی اقتصادی …………………………………………………………....………………………………………………………………. ۲۵
۴-۱-۳-۲-بررسی وضعیت عبور و مرور ……………………………………………………………………………………………………………… ۲۹
۵-۱-۳-۲- ترافیک داخلی – پارکینگ ها ………………………………………………………………………………………………………….. ۲۹
۶-۱-۳-۲- علائم راهنمایی …………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۰
۷-۱-۳-۲- اصول طراحی …………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۰
۸-۱-۳-۲- روش های فروش کالا …………………………………………………………………………………………………………………… ۳۱
۹-۱-۳-۲-الگو های متداول در طراحی پلان کلی مراکز تجاری …………………………………………………………………………….. ۳۲
۱۰-۱-۳-۲-طراحی نمای خارجی …………………………………………………………………………………………………………………….. ۴۰
۱۱-۱-۳-۲-اجزا اصلی مجموعه ………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۰
۱۲-۱-۳-۲-نمای داخلی مرکز خرید ……………………………………………………………………………………………………………….. ۴۱
۱۳-۱-۳-۲-حیاط های مرکزی …………………………………………………………………………………………………………………….. ۴۱
۱۴-۱-۳-۲-بازاچه ها …………………………………………………………………………………………………………………………………… ۴۱
۱۵-۱-۳-۲-مصالح ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۴۲
۱۶-۱-۳-۲-نور پردازی مجموعه ……………………………………………………………………………………………………………………… ۴۲
۱۷-۱-۳-۲-موسیقی . …………………………………………………………………………………………………………………………………… ۴۳
۱۸-۱-۳-۲-تهویه مطبوع ……………………………………………………………………………………………………………………………… ۴۳
۱۹-۱-۳-۲-کاربرد رنگ و کارهای هنری …………………………………………………………………………………………………………. ۴۳
۲۰-۱-۳-۲-علامت گذاری و طرح های گرافیکی ……………………………………………………………………………………………….. ۴۴
۲-۳-۲-استاندارد های طراحی مجتمع تجاری ………………………………………………………………………………………………….. ۴۴
۱-۲-۳-۲-ارتفاع طبقات ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۴
۲-۲-۳-۲-درب های ورودی …………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۴
۳-۲-۳-۲-ورودی و گذر گاه ها ……………………………………………………………………………………………………………………… ۴۴
۴-۲-۳-۲-درب های خروجی ………………………………………………………………………………………………………………………… ۴۵
۵-۲-۳-۲-ظرفیت کریدور ……………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۵
۶-۲-۳-۲-پلکان ………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۴۵
۷-۲-۳-۲-پله برقی ……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۷
۸-۲-۳-۲-آسانسور ……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۸
۹-۲-۳-۲-سطح شیب دار …………………………………………………………………………………………………………………………….. ۴۹
۱۰-۲-۳-۲-بانک …………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۰
۱۱-۲-۳-۲-نمایشگاه . …………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۱
۱۲-۲-۳-۲-رستوران و تریا ……………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۱
۱۳-۲-۳-۲-فروشگاه ……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۷
۱۴-۲-۳-۲-پارکینگ …………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۷
۳-۳-۲-بررسی استانداردها و معیارهای طراحی ………………………………………………………………………………………………… ۵۹
۱-۳-۳-۲-فروشگاه های بزرگ و مغازه ها ……………………………………………………………………………………………………….. ۵۹
۲-۳-۳-۲-جدول تخصیص فضایی وحوزه های عملکردی پایه در فروشگاه ها …………………………………………………………. ۶۰
۳-۳-۳-۲-استاندارد های بخش های داخلی فروشگاه ………………………………………………………………………………………… ۶۰
۴-۳-۲-مقررات مربوط به عملکرد های تجاری ………………………………………………………………………………………………….. ۶۲
۵-۳-۲-ضوابط پاساژ برای شهرداری …..………….….…………………………………………………………………………………………… ۶۲
۴-۲-ضوابط و مقررات اجرایی مجتمع های تجاری ……………………………………………………………………………………….. ۶۲
۱-۴-۲-ورودی ها ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۴
۲-۴-۲-راهرو ها ………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۵
۳-۴-۲-سطح شیب دار ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۶
۴-۴-۲-آسانسور ………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۶
۵-۴-۲- ریز فضاهای معمول در مجموعه تجاری ……………………………………………………………………………………………… ۶۷
۵–۲-مطالعات تطبیقی ……………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۸
۱-۵-۲-بررسی نمونه داخلی …………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۸
۱-۱-۵-۲-مجتمع تجاری ستاره فارس …………………………………………………………………………………………………………… ۶۸
۲-۱-۵-۲-مجتمع تجاری رز ……………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۲
۲-۵-۲-بررسی نمونه خارجی ………………………………………………………………………………………………………………………. ۷۸
۱-۲-۵-۲-قلب معماری کره گالری مرکزی UN Stadio درCheonan ..………….……………………………………………….. ۷۸
۲-۲-۵-۲-معرفی گالریا دالس (دالس ، تگزاس ، ایالات متحد، اس ام دابلیوام و امنی پلن) ………………………………………. ۷۹
فصل سوم: تحلیل و جمع بندی
۱-۳-مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۵
۲-۳-تحلیل و جمع بندی ………………………………………………………………………………………………………………………… ۸۵
۳-۳-ارائه الگویی از بازار سنتی ایران ………………………………………………………………………………………………………. ۸۶
۴-۳-مبانی عام طرح و تدوین مبانی طراحی معماری پروژه ………………………………………………………………………….. ۸۷
۱-۴-۳-تعریف مجموعه ……………………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۸
۲-۴-۳-تبیین اهداف پروژه ………………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۸
۳-۴-۳-اهداف کلی طرح …………………………………………………………………………………………………………………………….. ۹۰
۴-۴-۳-مبانی نظری طراحی شهری ………………………………………………………………………………………………………………. ۹۰
۵-۴-۳-مبانی نظری طراحی فضای تجاری ……………………………………………………………………………………………………… ۹۱
۶-۴-۳-مبانی نظری طراحی بازار ………………………………………………………………………………………………………………….. ۹۵
۷-۴-۳-روش های فروش کالا ……………………………………………………………………………………………………………………… ۹۸
۸-۴-۳-اصول و راهبردهای طراحی ……………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۰
۵-۳-اصول طراحی فروشگاه های بزرگ و ساختمان های تجاری …………………………………………………………………. ۱۰۳
۶-۳-اصول طراحی مراکز خرید ……………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۴
۷-۳-تحلیل و ارزیابی میزان توفیق اقتصادی مرکز خرید و احتمال توسعه آن ……………………………………………… ۱۰۵
۸-۳-روش و وضعیت عبور و مرور مناسب برای خریداران به مراکز خرید ……………………………………………………. ۱۰۵
فصل چهارم : مطالعات استان تهران و اقلیم آن
۱-۴-مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۸
۲-۴-پیشینه تهران ………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۸
۳-۴-شناخت استان تهران ……………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۹
۴-۴-جمعیت تهران در افق طرح …..……………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۰
۵-۴-وضعیت مراتع ………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۰
۶-۴-گونه های جنگلی استان تهران …………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۱
۷-۴-نمای شهر تهران ……………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۱
۸-۴-معماری و شهر سازی ………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۱
۹-۴-اقتصاد تهران …………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۲
۱۰-۴-اقلیم استان تهران …………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۳
۱۱-۴-نتیجه گیری ………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۵
فصل پنجم : آنالیز و برنامه فیزیکی طرح
۱-۵-مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۶
۲-۵-مبانی نظری طرح ……………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۶
۳-۵-موقعیت سایت ……………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۶
۱-۳-۵-شناخت کلی منطقه ۲ …………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۶
۲-۳-۵-سیمای طبیعی منطقه ۲ ………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۷
۳-۳-۵-سیمای تاریخی منطقه ۲ ………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۷
۴-۳-۵-ویژگی های اقتصادی منطقه۲ ………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۸
۵-۳-۵-پتانسیل اقتصادی منطقه۲ ……………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۸
۶-۳-۵-ویژگی جمعیتی-اجتماعی منطقه ۲ ………………………………………………………………………………………………. ۱۱۹
۷-۳-۵-شناخت تفصیلی محله آلستوم ……………………………………………………………………………………………………… ۱۱۹
۸-۳-۵-موقعیت محله …………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۲۰
۹-۳-۵-پیشینه محله ……………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۲۰
۱۰-۳-۵-کاربری های محله ……………………………………………………………………………………………………………………. ۱۲۱
۴-۵-تحلیل سایت ……………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۲۵
۱-۴-۵-پهنه بندی نحوه استفاده از اراضی …………………………………………………………………………………………………. ۱۲۵
۲-۴-۵-ارتباط ساختمانها در محوطه کلی و نحوه استقرار آنها ……………………………………………………………………….. ۱۲۶
۱-۲-۴-۵-نحوه توسعه ساختمانی ……………………………………………………………………………………………………………. ۱۲۶
۵-۵-کانسپت .…………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۲۹
۶-۵-ویژگی های طرح معماری ……………………………………………………………………………………………………………… ۱۳۱
۱-۶-۵-طبقه زیر زمین ………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۳۱
۲-۶-۵-طبقه همکف …………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۳۲
۳-۶-۵-طبقه اول ………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۳۳
۴-۶-۵-طبقه دوم ………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۳۴
۵-۶-۵-طبقه سوم ……………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۳۵
۷-۵-انتخاب سازه های فولادی برای پروژه …………………………………………………………………………………………….. ۱۳۶
۱-۷-۵ – مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۳۶
۲-۷-۵-ویژگیهای سازه فولادی ……………………………………………………………………………………………………………… ۱۳۶
۳-۷-۵-طراحی ساختمانهای فولادی ………………………………………………………………………………………………………. ۱۳۷
۸-۵-جایگاه مصالح نو در ساخت و ساز ………………………………………………………………………………………………… ۱۳۸
۹-۵-معرفی مصالح نوین ساختمانی به کار رفته در پروژه ………………………………………………………………………. ۱۳۹
۱-۹-۵-پانل کامپوزیت آلومینیومی ………………………………………………………………………………………………………….. ۱۳۹
۲-۹-۵-پانل کامپوزیت آلومینیومی مقاوم در برابر آتش ……………………………………………………………………………….. ۱۳۹
۳-۹-۵-پانل کامپوزیت فلزی …………………………………………………………………………………………………………………. ۱۳۹
۴-۹-۵-ساندویچ پانل دکوراتیو و خانه های پیش ساخته ……………………………………………………………………………… ۱۴۰
۵-۹-۵-ساندویچ پانل صنعتی ، کانکس و سردخانه ……………………………………………………………………………………… ۱۴۱
۶-۹-۵-آشنایی با کامپوزیتها ………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۴۳
۷-۹-۵-پانلهای ساندویچی ساختمانی ساخته شده با کامپوزیت …………………………………………………………………….. ۱۴۴
۱۰-۵–نتیجه گیری کلی ……………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۴۶
فصل ششم پیوست ها
۱-۶-پیوست آنالیز طبقات …………………………………………………………………………………………………………………… ۱۴۷
۲-۶-پیوست پرسپکتیوداخلی طبقات ………………………………………………………………………………………………….. ۱۴۹
۳-۶-پیوست نقشه های معماری پروژه ………………………………………………………………………………………………….. ۱۵۱
۴-۶-پیوست نما ها و مقاطع پروژه …………………………………………………………………………………………………………. ۱۵۲
فصل هفتم :منابع و ماخذ
——————————————————————————————
راهنمای خرید از سایت
شماره پشتیبانی:
۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ – آقای حمیدی – ۸ صبح تا ۱۲ شب
پرداخت از طریق کلیه کارت های بانکی امکان پذیر می باشد.
——————————————————————————————
نام محصول:مطالعات طراحی مجتمع اداری تجاری
فرمت رساله:word
تعداد صفحات:۱۵۲
حجم فایل:۱۲ مگابایت
———————————————————————————
مطالعات طراحی مجتمع اداری تجاری،پایان نامه مجتمع تجاری اداری،رساله مجتمع تجاری اداری