رساله های کارشناسی معماری

دانلود رساله مجموعه ورزشی + نقشه های اتوکدی کامل

دانلود رساله مجموعه ورزشی + نقشه های اتوکدی کامل

کد محصول:003

چکیده:

سالم زیستن و سلامتی در زندگی امروز بشر از ارکان مهم خوب زندگی کردن محسوب می شود و بدون شک سلامتی وتندرستی برای انسان امروز در محیط خشک و بی تحرک زندگی می تواند نقش بسیار مهمی در شاد زیستن و افزایش کارایی انسان داشته باشد. از طرفی برآورده کردن این خواست و تشویق مردم به ورزش کردن و همچنین تربیت و پرورش استعدادها برای ورزش مستلزم ایجاد فضاهای مناسب ورزشی می باشد.

فراتر از هدف والای سلامتی ، کسب نتایج مطلوب در مسابقات در سطوح مختلف کشوری و جهانی می‌باشد. این امر مستلزم برنامه ریزی، استعدادیابی و پرورش استعدادها در طی زمان می باشد.با توجه به اینکه ورزش در کشور ما تاکنون به شکل پایه ای دنبال نشده است و در حال حاضر تبعات این بی برنامگی اثرات خود را بر ورزش کشور نمایان کرده است ، مسئله آموزش پایه ای اهمیت ویژه ای یافته است ، که نیازمند استعدادیابی و پرورش استعدادها می باشد. کمبود مراکز آموزش شنا و فوتبال مجهز در جزیره کیش، نیازمند برنامه ریزی ، طراحی و ساخت این فضاها در جزیره کیش است.

در این تحقیق ابتدا تعاریف و مفاهیم مرتبط با فضاهای ورزشی را مطرح گردیده ، سپس استانداردها و آئین نامه های مرتبط با فضاهای ورزشی مخصوصا استخرها و  مدارس فوتبال بررسی شده است. پس از آن نمونه های مشابه پروژه تحلیل شده است و در ادامه شناخت و تحلیل سایت ارائه گردیده است. در پایان فرایند طراحی پروژه و نقشه های طراحی آورده شده است.


مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود رساله مجموعه ورزشی + نقشه های اتوکدی کامل
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:157
  • حجم فایل:۲۵ مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد. 

———————————————————————————————————————-

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

——————————————————————————————————————————————————-

 رساله مجموعه ورزشی, پروپوزال مجموعه ورزشی ، طراحی مجموعه ورزشی, برنامه فیزیکی مجموعه ورزشی ,دانلود مجموعه ورزشی،دانلود طراحی مجموعه ورزشی ، رساله مجموعه ورزشی، طراحی مجموعه ورزشی ، رساله مجموعه ورزشی ، طراحی مجموعه ورزشی،پایان نامه مجموعه ورزشی،پروپوزال مجموعه ورزشی

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن