رساله های کارشناسی معماری

دانلود رساله موزه هنرهای مدرن + نقشه های اتوکدی کامل

مطالعات موزه هنرهای مدرن + نقشه های اتوکدی کامل

کد محصول:005

چکیده:

بی شک امروزه یکی از مهمترین عواملی که به بینش ما از فلسفه هنر و زیبایی شناسی شکل داده است، پیدایش و تکوین مدرنیسم می باشد. گستره مدرنیسم بیش از حد تصور وسیع است. مدرنیسم بر هنرهای معتبر و جا افتاده همانگونه تاثیرات عمیق برجای می گذارد که در هنرهای تازه پدید آمده می گذارد و همچنین به باز زنده کردن هنرهای از یاد رفته نیز میپردازد. مدرنیسم به معنای ساده یک دگرگونی هنری نیست، بلکه انقلابی در بنیان بیان حسی است و می توان از آن به عنوان مجموعه ای از سبک ها و جنبش های هنری و فرهنگی حرکتی در ضدیت با سبک های پیشین به ویژه کلاسیسم یاد کرد.

هنر مدرن، هنزی شبه علمی است که نظریات خود را بر اساس ایمان به تکنولوژی و آینده استوار ساخته است و هنرمندان مدرن آفرینش فرم های تازه را بزرگترین تعهد خود می شمارند. امروزه هنر مدرن درجایجای زندگی جریان دارد و نیاز به ایجاد بستر مناسب برای گسترش و پرداخت به این موضوع بیش از پیش احساس میشود و بهترین مکان برای نمایش و ترویج آن موزه ایست که در آن ترکیب مدرنیسم و عملکرد آن به نحو شایسته ای اجرا شده باشد. شاید به جرات بتوان گفت هیچیک از موزه های داخلی کشور نمیتوانند نمایانگر این هنر به صورت کامل باشند زیرا در ایران کمتر ساختمانی برای موزه ها بنا شده اند و اکثر ساختمان های فعلی قبلا عملکردی دیگر داشته و غالبا بدون نظر کارشناسی و استفاده از تکنولوژی های جدید به شکل فضاهای مرده و به نام موزه ها ثبت شده اند. با توجه به اینکه سالهای اخیر سالهای طلایی معماری موزه ها در دنیا است، شاید وقت آن رسیده باشد که مجموعه ای با زورآزمایی فکر و اندیشه صحیح در راستای کشش بیننده و توسعه و ترویج فرهنگ و هنر در کشورمان ایجاد شود.


مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود رساله مطالعات موزه هنرهای مدرن + نقشه های اتوکدی کامل
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:192
  • حجم فایل:۲۵ مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد. 
قیمت قبل از تخفیف 46000 تومان

———————————————————————————————————————-

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

——————————————————————————————————————————————————-

 رساله موزه هنرهای مدرن, پروپوزال موزه هنرهای مدرن ، طراحی موزه هنرهای مدرن, برنامه فیزیکی موزه هنرهای مدرن,دانلود موزه هنرهای مدرن،دانلود موزه هنرهای مدرن ، رساله موزه هنرهای مدرن، طراحی موزه هنرهای مدرن، رساله موزه هنرهای مدرن ، طراحی موزه هنرهای مدرن،پایان نامه موزه هنرهای مدرن،پروپوزال موزه هنرهای مدرن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن