رساله های کارشناسی معماری

مطالعات موزه هنر

کد محصول:۱۰۳۴

چکیده:

   هنر آشناترین واژه ای است که در روزگار ما به غریبانه ترین شکلی به حیات خود ادامه می دهد. آشنا می گوییم، چون هرکس در مورد آن اطلاعی کم یا زیاد و نظری مخصوص دارد؛ و معمولا نیز هرکسی به طریقی  و به نوعی  از آن در زندگی خصوصی و اجتماعی خود استفاده می کند.

   امروزه ساده ترین، بهترین و موثرترین وسیله القای نظریات ، ایدئولوژیها و پیامهای سیاسی اجتماعی ، و با نفوذترین عامل در تغییر یا ایجاد ارزشها، گرایشهای فردی و اجتماعی و حتی پنهانی ترین لایه های شخصیت فردی چون عشق یا نفرت و همین طور رایجترین شکل سرگرمی، تفریح و گذران اوقات، نه فقط اوقات فراغت، همان هنر است.

   هنری که تا این حد و از سطحی ترین تا عمیق ترین لایه های حیات اجتماعی و فردی بشر را زیر سیطره خود دارد، آن چنان غریبانه و ناشناس می زید که گویی کسی را هوای تجدید نظر در حکم محکومیت آن نیست. هنری که می تواند نقشی پیامبرگونه داشته باشد، در قرن بیستم نقش ، عملکرد و وظیفه واقعی خود را فراموش کرده و به آلتی تفننی در دست عده ای معدود وفارغ از اندیشه جامعه و حیات بشری بدل شده است.

   این غربت هنر معلول ناشناخته ماندن آن یا بهتر بگوییم شناخت سطحی از آن در جامعه است . جامعه شناسی هنر، هرچند به لحاظ جامعه شناسی بودن،متعهد به عدم قضاوت ارزشی و پیشداوری در موضوع و رسالت یا هدف هنر است ، در عین حال می تواند با واقع بینی به شناسایی و معرفی ابعاد تاثیر و تاثر هنر و جامعه بپردازد و هنر را از آلایش این هدف ظاهری، یعنی وسیله تفنن بودن، پاک کند و امکان تجدیدنظر درباره آن را به جامعه بدهد.

دانلود فهرست رساله موزه هنر

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول: مطالعات موزه هنر
فرمت فایل:word
تعداد صفحات:۱۱۰ صفحه
حجم فایل:۸
 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 34000 تومان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن