رساله های کارشناسی معماری

دانلود رساله سفارت خانه (سفارت ایران در ایتالیا)

دانلود رساله سفارت خانه (سفارت ایران در ایتالیا)

کد محصول:001

چکیده:

دیپلماسی یکی از عوامل مهم نشان‌دهنده هویت یک حکومت است که تاریخچه‌ای دیرین و به قدرت تاریخچه شهرها دارد.
بناهای دیپلماتیک و خصوصاً سفارتخانه‌ها نماینده یک کشور بیگانه در پایتخت یا در شهرهای مهم کشور میزبان هستند و زمین آن‌ها خاک کشور بیگانه محسوب می‌شود و دولت‌ها در امور داخلی آن‌ها دخالت نمی‌کنند.
مهم‌ترین عامل در طراحی چنین فضایی تصویری است که کشور مهمان می‌خواهد در کشور میزبان ارائه کندومهم‌ترین بنای دیپلماتیک سفارتخانه است که این بخش از سفارت حفاظت شده و دسترسی به آن کنترل شده است.
بنای دیپلماتیک دیگر، کنسولگری است که گاه در ساختمان سفارت و گاه مستقل است. کنسولگری‌ها که به امور مراجعان بومی و هموطنان خود می‌پردازند مراجعان بیشتری از سفارتخانه‌ها دارند.
خانه سفیر در درجه اول محل سکونت و در درجه دوم محل برگزاری ضیافت‌های تشریفاتی و جلسات گردهمایی با دیگر سفرا، سیاستمداران و شخصیت‌های برجسته هر دو کشور مهمان و میزبان است.
در تالیف جدید که از قواعد زبان معماری ایرانی و تلفیق آن با زبان معماری بین المللی صورت گرفته است اجزا و عناصر نیز به مثابه واژگانی در آن بکار رفته است .
ایرانیها از قدیم الایام به ساختن باغ‌ها و باغچه در حیاطها و دور و بر بناها علاقه خاصی داشته‌اند. شاید خاطره میهن اصلی و خاستگاه قوم آریا منشا این علاقه بوده است.
آنها باغچه‌هایی را که در اطراف بنا می‌ساختند (په اره دئسه) می‌نامیدند، که به معنای پیرامون دژ یا (دیس) بود، (دیس) یعنی بنا و کسی را که دیس می‌ساخت (دیسا) یعنی بنا می‌خواندند.
((درنهایت باترکیبی از معماری ایرانی ورومی بعلاوه طرح باغ ایرانی وپارادایس ایتالیایی درکنارویژگی های معماری دوکشوربه ترکیب خوبی برای سفارت خواهییم رسید)).


——————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله طراحی سفارت خانه ایران در ایتالیا
  • قیمت محصول: 20 هزار تومان
  • فرمت فایل:word
  • تعداد صفحات:111
  • حجم فایل:7مگابایت
قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


رساله سفارت خانه , پروپوزال سفارت خانه، طراحی سفارت خانه, برنامه فیزیکی سفارت خانه,دانلود سفارت خانه،دانلود طراحی سفارت خانه ، رساله سفارت خانه، طراحی سفارت خانه، رساله سفارت خانه ، طراحی سفارت خانه

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن