رساله های کارشناسی ارشد معماری

دانلود رساله مجموعه ورزشی با رویکرد معماری پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دانلود رساله مجموعه ورزشی با رویکرد معماری پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول : R 48

چکیده:

تولید مصالح و احداث ساختمان در سال های اخیر، انرژی بسیار زیادی را به خود اختصاص داده و به آلودگی های زیست محیطی فراوانی نیز منجر شده است. انتشار گرد و غبار ناشی از عملیات ساختمانی در مناطف مختلف، پخش آلودگی های شیمیایی ناشی از تولید مصالح ساختمانی، آلودگی های گازی و ذرات معلق پخش شده در هوا که ناشی از حمل و نقل مصالح ساختمانی به محل های مورد نظر است و نیز تولید زباله های ساختمانی از جمله موارد عمده آلودگی های زیست محیطی تحت تاثیر صنعت ساختمانی می باشد. لذا ضروری است تا راهبردهای طراحی در ساختمان های جدید، به سوی آینده و با هدف کاهش آلودگی های زیست محیطی جهت گیری شود. در این پژوهش نیز با توجه به موضوع تحقیق و طراحی که همان مجموعه ورزشی است و قطعا با توجه به ارتباط ورزش و سلامتی مردم و رعایت احترام به محیط زیست ابتدا یک سایت مناسب برای فعالیت ورزشی با توجه به پارامترهای مرتبط با مکانهای ورزشی و با استفاده از نرم افزار کاربردی (GIS) انتخاب شد. سپس به معرفی انواع فضاهای ورزشی و همچنین ویژگی های محیط زیست پرداختیم. رابطه بین ورزش و محیط زیست و دیگر پارامترهای مهم و مرتبط با شهرو جامعه شرح داده شد و بعد از آن به معرفی شهر و اقلیم تهران پرداختیم. سپس یک طرح پیشنهادی برای یک مجموعه ورزشی مناسب با اقلیم تهران پیشنهاد شد.

کلمات کلیدی:دانلود رساله مجموعه ورزشی با رویکرد معماری پایدار،دانلود رساله  مجموعه ورزشی با رویکرد معماری پایدار

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود رساله مجموعه ورزشی با رویکرد معماری پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:173
  • حجم فایل:۲۵ مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد. 

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

 رساله مجموعه ورزشی با رویکرد معماری پایدار , پروپوزال مجموعه ورزشی با رویکرد معماری پایدار ، طراحی مجموعه ورزشی با رویکرد معماری پایدار , برنامه فیزیکی مجموعه ورزشی با رویکرد معماری پایدار ,دانلود مجموعه ورزشی با رویکرد معماری پایدار ،دانلود مجموعه ورزشی با رویکرد معماری پایدار ، رساله مجموعه ورزشی با رویکرد معماری پایدار، طراحی مجموعه ورزشی با رویکرد معماری پایدار ، رساله مجموعه ورزشی با رویکرد معماری پایدار ، طراحی مجموعه ورزشی با رویکرد معماری پایدار

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن