رساله های کارشناسی معماری

مطالعات طراحی مجتمع تجاری ۱۴۵ صفحه

کد محصول:۰۳۶

مطالعات طراحی مجتمع تجاری ۱۴۵ صفحه

——————————————————————————————

راهنمای خرید از سایت

همان طور که در تصویر راهنمای بالا مشاهده می کنید خرید پروژه های دانشگاهی به راحتی و در ۴ مرحله صورت میگیرد. قبل از هر کاری فایل پروژه ، پایان نامه و یا تحقیق مورد نظر خود را از طریق دسته بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید.سپس کلید خرید مربوط به فایل مورد نظر را زده و اطلاعات مورد نظر شامل آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.(دقت کنید آدرس ایمیل به صورت صحیح وارد شود چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال میشود).پس از درج اطلاعات با زدن مجدد کلید خرید به درگاه بانک هدایت میشوید و پس از پرداخت مبلغ فایل خود لینک دانلود فایل به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و یا بروز هر گونه مشکل در پرداخت با تلفن پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید.

شماره پشتیبانی:

۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ – آقای حمیدی – ۸ صبح تا ۱۲ شب

پرداخت از طریق کلیه کارت های بانکی امکان پذیر می باشد.

——————————————————————————————

نام محصول:مطالعات طراحی مجتمع تجاری

فرمت رساله:word

تعداد صفحات:۱۴۵

حجم فایل:۱۰ مگابایت

قیمت قبل از تخفیف 35000 تومان

———————————————————————————

فهرست مطالب

 فصل ۱- معرفی تهران

۱-۱-استان تهران ۱                                                                                                                                     

۱-۱-۱-شهرها، شهرستان‌ها و دهستان‌ها  ۱                                                                                      

۱-۱-۲-ناهمواری‌ها  ۲                                                                                                                                  

۱-۱-۳-آب و هوا۳                                                                                                                                         

۱-۱-۴- منابع آب۴                                                                                                                                     

۱-۲-تاریخ تهران۵                                                                                                                                     

۱-۲-۱-پیشرفت  ۸                                                                                                                                              

۱-۲-۲-تهران دارالخلافه شد۹                                                                                                               

۱-۲- ۳-دروازه هاومحلات تهرا۱۰                                                                                                         

۱-۲-۴-تهران افشاری۱۱                                                                                                                              

۱-۲-۵-تهران درعصرایلخانان مغو۱۲                                                                                                 

۱-۲-۶-تهران صفوی۱۲                                                                                                                                   

۱-۲-۷-تهران قاجاری ۱۴                                                                                                                       

۱-۲-۸-تهران پهلوی ۱۷                                                                                                                             

۱-۲-۹-تهران پس ازانقلاب                                         ۱۸

۱-۳-آشنایی باشهرداری منطقه دو                                   ۱۹

۱-۳-۱-برخی ازعناصرکالبدی منطقه دو                               ۲۰

۱-۴- شهرک غرب                                                   ۲۱

۱-۴-۱- جایگاه جغرافیایی و شهری                                  ۲۱

۱-۴-۲- آب و هوا و جغرافیا                                       ۲۱

۱-۴-۳- وضعیت ترافیک و معبرها                                    ۲۲

۱-۴-۴- خیابانها و بلوارهای اصلی                                 ۲۲

۱-۵-تحلیل سایت                                                  ۲۳

۱-۵-۱-موقعیت سایت پروژه                                        ۲۳

۱-۵-۲-کاربری های اطراف سایت                                    ۲۴

۱-۵-۳-امکانات دسترسی به سایت                                   ۲۵

۱-۵-۴-تحلیل چغرافیایی سایت                                     ۲۷

۱-۶-منابع                                                      ۲۸

فصل ۲- مراکز خرید

۲-۱- مراکز تجاری                                              ۳۰

۲-۱-۱-آگورا(Agora)                                             ۳۱

 ۲-۲-تاریخچه مراکز تجاری                                       ۳۲

۲-۲-۱-مراکز تجاری در ایران                                    ۳۵

۲-۳-بازار                                                     ۳۶

۲-۴-انواع مراکز خرید                                          ۳۹

۲-۴-۱- مرکز خرید محله ای(حومه ای)                             ۳۹

۲-۴-۲- مراکز خرید متوسط یا اجتماعی                            ۳۹

۲-۴-۳-مراکز خرید منطقه ای(حومه ای)                            ۳۹

۲-۵-پروژه های نوسازی(مرکز شهر)                                ۴۰

۲-۵-۱-ساخت و ساز و تأمین مالی                                 ۴۰

۲-۵-۲-تیم حرفه ای                                             ۴۱

۲-۶-بررسی اقتصادی یا تحلیل بازار                              ۴۱

۲-۶-۱-انتخاب مکان                                             ۴۲

۲-۶-۲-طرح ریزی اجمالی                                         ۴۳

۲-۶-۳-یکپارچگی با محیط اجتماعی                                ۴۴

۲-۷-شکل گیری مراکز خرید                                       ۴۶

۲-۷-۱-در باب معماری مراکز خرید(پاره دوم )                      ۴۷

۲-۷-۲-نوشته هایی در باب معماری مراکز خرید(پاره سوم)            ۵۰

۲-۸-نکاتی در طراحی مراکز خرید                                 ۵۲

اسکنرهای دستی جایگزین سبد خرید

خرید از خانه و خدمات فروشگاهها

۲-۸-۱- انتخاب سایت مناسب با دسترسی از اکثر نقاط شهر           ۵۳

۲-۸-۲-ایجاد راه های دسترسی راحت به تمامی واحد ها درمجتمع      ۵۴

۲-۸-۳-استفاده ازابزارهای  تسهیلات رفاهی برای خریداران          ۵۵

۲-۸-۴-ایجاد فضاهای تفریحی در مجتمع                            ۵۵

۲-۸-۵-استفاده از رنگهای جذاب در معماری ساختمان                ۵۶

۲-۸-۶-ورودی ساختمان                                           ۵۶

۲-۸-۷-طراحی و اجرای دکوراسیون  داخلی و ساختمان                ۵۷

۲-۸-۸-نمای ساختمان                                            ۵۸

۲-۸-۹-محوطه سازی و ایجاد فضای سبز  ۵۸                                                                            

۲-۸-۱۰-نورپردازی۵۸                                                                                                                          

۲-۸-۱۱-بیلبوردهاو info box                                       ۵۹      

۲-۸-۱۲-ترافیک پیاده در مرکز خرید۵۹                                                                                

۲-۸-۱۳-عوامل غیر بصری ۶۰                                                                                                            

الف) ارائه خدمات :

ب)عرضه کالا با قیمت مناسب:

ج) رفتار مناسب مشتریان

۲-۹-مکانیابی مراکز خرید۶۰                                                                                                       

۱-قرارگرفتن مرکز خرید در مکان مناسب

۲-جذابیت برای مراجعه کنندگان

۲-۱۰- اهداف طراحی مرکز تجاری۶۴                                                                                          

۲-۱۱-منابع۶۵                                                                                                                                             

 فصل۳ –بررسی نمونه های موجود

۳-۱– مرکز خرید گلستان                                         ۶۷

۳-۲-مرکزخریدتیراژه                                            ۷۰

۳-۲-۱-طراحی وساخت                                             ۷۰

۳-۲-۲ایده وطراحی                                             ۷۰

۳-۲-۳-طراحی                                                  ۷۰

۳-۲-۴-فضای داخلی                                             ۷۰

۳-۲-۵-نمای مجموعه                                            ۷۳

۳-۲-۶-برنامه ریزی پروژه                                      ۷۳

۳-۲-۷-سازه                                                   ۷۴

۳-۲-۸-تاسیسات                                                ۷۴

۳-۳- مرکز خرید«دالاس گالریا»،تگزاس                            ۷۵

۳-۴- مرکز خرید West side                                                                                                          ۷۸

۵-۳-     مرکزخریدGaziantep                                                                                                                                                     ۸۴

۳-۶– منابع۹۱                                                                                                                                       

فصل ۴- ضوابط و استانداردها

۴-۱-آشنایی با برخی اصطلاحات عناصر یک مرکز تجاری۹۳                                       

Shopping center-1-1-4                                                                                                            ۹۳

Mall plazza2-1-4-                                                                                                                     ۹۳

Court-3-1-4 93                                                                                                                                          

۹۴                                                                                                                    Department store-4-1-4

Service-5-1-4                                                                                                                            ۹۴

-۶-۱-۴مالها۹۴                                                                                                                                        

۴-۱-۷-تفاوت مال و پاساژ۹۷                                                                                                   

۴۲– فاکتورهای مهم در طراحی فروشگاه۹۸                                                                   

۴۲۱– ورودی ها۹۸                                                                                                                         

۴۲۲– راه پله و آسانسور۱۰۰                                                                                               

۴۲-۳- بارانداز۱۰۰                                                                                                                       

۴۲۴– انبار۱۰۱                                                                                                                                

۴۲۵– فضاهای سرویس۱۰۲                                                                                                            

۴۲تخصیص فضا۱۰۴                                                                                                                       

۴۲۷– نواحی فروش۱۰۴                                                                                                                

۴۲۸– محل مغازه۱۰۴                                                                                                                    

۴۲۹– کنترل هوا۱۰۵                                                                                                                   

۴۲۱۰– ترافیک۱۰۵                                                                                                                          

۴۲۱۱– پارکینگ۱۰۶                                                                                                                      

۴-۳- اصول طراحی بنا۱۰۸                                                                                                            

۴۳۱– ضوابط طراحی فضای شهری۱۰۸                                                                                    

۴۳۲– ضوابط طراحی معماری۱۰۸                                                                                            

۴۳۲۱– راه پله۱۰۸                                                                                                                    

۴۳۲۲– سطح شیبدار۱۰۸                                                                                                            

۴۳۲-۳- آسانسور۱۰۸                                                                                                                     

۴۳۲۴-فضاهای بهداشتی۱۰۹                                                                                                   

۴۳۲۵– رستوران و چایخانه۱۰۹                                                                                         

۴۳۲مراکز تجاری۱۱۰                                                                                                            

۴-۳-۲۷– فاصله ستونها۱۱۰                                                                                                      

۴-۳-۲۸– عمق مغازه ها۱۱۰                                                                                                     

۴-۳-۲۹–  ارتفاع آزاد۱۱۰                                                                                                     

۴-۳-۲-۱۰- داکتها و مسیرهای تأسیساتی۱۱۰                                                                

۴-۳-۲-۱۱-پلکان برقی                                    ۱۱۱            

ظرفیت ترافیک یا رفت و آمد

ساختار پلکان برقی

۴-۳-۲-۱۲-مسیرهای شیب دار                                   ۱۱۳

۴-۳-۲-۱۳-ظرفیت کریدور                                      ۱۱۳

۴-۳-۲-۱۴-آسانسور                                           ۱۱۳

۴-۳-۲-۱۵-مسیر دسترسی(گذرگاهها)                             ۱۱۳

۴-۳-۲-۱۶-سالن انتظار(سرسرا)                                 ۱۱۴

۴-۳-۲-۱۷-سالن اجرا                                         ۱۱۴

۴-۴ضوابط مربوط به معلولین                                   ۱۱۶

۴-۴-۱-فضای ورودی                                            ۱۱۶

۴-۴-۲-راهرو                                                 ۱۱۶

۴-۴-۳-بازشوها                                               ۱۱۶

۴-۴-۴-پله                                                   ۱۱۷

۴-۴-۵-سطح شیبدار                                            ۱۱۸

۴-۴-۶-آسانسور                                               ۱۱۹

۴-۵-منابع                                                   ۱۲۰

فصل ۵- برنامه فیزیکی                                        ۱۲۲ 

——————————————————————————————

راهنمای خرید از سایت

همان طور که در تصویر راهنمای بالا مشاهده می کنید خرید پروژه های دانشگاهی به راحتی و در ۴ مرحله صورت میگیرد. قبل از هر کاری فایل پروژه ، پایان نامه و یا تحقیق مورد نظر خود را از طریق دسته بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید.سپس کلید خرید مربوط به فایل مورد نظر را زده و اطلاعات مورد نظر شامل آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.(دقت کنید آدرس ایمیل به صورت صحیح وارد شود چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال میشود).پس از درج اطلاعات با زدن مجدد کلید خرید به درگاه بانک هدایت میشوید و پس از پرداخت مبلغ فایل خود لینک دانلود فایل به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و یا بروز هر گونه مشکل در پرداخت با تلفن پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید.

شماره پشتیبانی:

۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ – آقای حمیدی – ۸ صبح تا ۱۲ شب

پرداخت از طریق کلیه کارت های بانکی امکان پذیر می باشد.

——————————————————————————————

نام محصول:مطالعات طراحی مجتمع تجاری

فرمت رساله:word

تعداد صفحات:۱۴۵

حجم فایل:۱۰ مگابایت

قیمت قبل از تخفیف 35000 تومان

———————————————————————————

مطالعات طراحی مجتمع تجاری ۱۴۵ صفحه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن