رساله های کارشناسی معماری

مطالعات طراحی پارک آبی – مرکز بازی های آبی

کد محصول:۱۰۴۱

چکیده:

زندگی مردمان هر جا با فرهنگشان پیوندی ناگسستنی دارد و در بستر آن معنا پیدا می کند، لذا برای ترقّی و تعالی فرهنگ، پرداختن به زیر ساخت های فرهنگی ضروری است. تحقیق حاضر به دنبال این است تا به مقولاتی که پیش از طراحی یک بنای فرهنگی ورزشی شایان توجّه اند بپردازد.یکی از این مقولات ویژگیهای ابنیه فرهنگی ورزشی است. ابنیه فرهنگی باید انعطاف پذیرو قابل گفتار باشند،در ابنیه ورزشی پویا و در حرکت و ترکیب ای دو میتواند مسائل جدیدی را مطرح نماید و مقوله دیگر توجّه به فرهنگ مردم سرزمینی است که بنای فرهنگی در آن احداث می شود. احترام به باورها، تلاش در جهت ارتقای فرهنگ عامه و ایجاد فضایی در جهت ارتباط با فرهنگ­های مختلف ملزومات چنین بنایی است. در ضمن چنین بنای خود باید نمایی از فرهنگ مردمی است که در آن شکل گرفته است.سوّمین مقوله توجّه به وضعّیت اقلیمی منطقه و هماهنگ سازی ساختمان در جهت حداکثر استفاده از طبیعت منطقه است.موضوع این پایان­نامه طراحی مجموعه فرهنگی-ورزشی می باشد.

در این رساله مجموعه فرهنگی-ورزشی مکانی است که در آن جوان از یک سو به بیان و مطرح کردن خویش و احساسات و اندیشه­هایش می پردازد و از سوی دیگر بر ذخیره فرهنگ ملّی می افزاید. و همچنین به جنبه حرفه ایی ورزش خود خواهد پرداخت.

بنابراین این مرکز به گونه ای طراحی شده است که بطور همه جانبه در برانگیختن روحیه کشف و ابداع خلّاقّیت در جوانان و گسترش روحیه ورزشی موثّر بوده و نماد فرهنگ و حوزه نفوذ خود باشد.

با توجّه به اینکه پروژه یک مجموعه فرهنگی-ورزشی ،تفریحی است و بطور مستقیم با امور فرهنگی و ورزشا  سرو کار دارد و با توجّه به موقعّیت سایت و از آنجائیکه تهران خود یکی از قطب­های فرهنگی کشور است، از این­رو در این پایان­نامه سعی شده است که تهران، آن ،فرهنگ حاکم بر آن و نیز مسائلی از این دست مورد توجّه قرار گیرد ،از این جهت بخشی از پایان نامه بر شناخت موارد فوق اختصاص داده شده است.

دانلود فهرست رساله طراحی پارک آبی – مرکز بازی های آبی

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول: مطالعات طراحی پارک آبی – مرکز بازی های آبی
فرمت فایل:word
تعداد صفحات:۱۲۵ صفحه
حجم فایل:۶
مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 32000 تومان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن