رساله های کارشناسی ارشد معماری

مطالعات طراحی پردیس فرهنگی معماری ایران ۲۱۰ صفحه،پایان نامه کارشناسی ارشد معماری

کد محصول:۰۴۱

مطالعات طراحی پردیس فرهنگی معماری ایران ۲۱۰ صفحه،پایان نامه کارشناسی ارشد معماری

——————————————————————————————

راهنمای خرید از سایت

همان طور که در تصویر راهنمای بالا مشاهده می کنید خرید پروژه های دانشگاهی به راحتی و در ۴ مرحله صورت میگیرد. قبل از هر کاری فایل پروژه ، پایان نامه و یا تحقیق مورد نظر خود را از طریق دسته بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید.سپس کلید خرید مربوط به فایل مورد نظر را زده و اطلاعات مورد نظر شامل آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.(دقت کنید آدرس ایمیل به صورت صحیح وارد شود چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال میشود).پس از درج اطلاعات با زدن مجدد کلید خرید به درگاه بانک هدایت میشوید و پس از پرداخت مبلغ فایل خود لینک دانلود فایل به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و یا بروز هر گونه مشکل در پرداخت با تلفن پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید.

شماره پشتیبانی:

۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ – آقای حمیدی – ۸ صبح تا ۱۲ شب

پرداخت از طریق کلیه کارت های بانکی امکان پذیر می باشد.

——————————————————————————————

نام محصول:مطالعات طراحی پردیس فرهنگی معماری ایران

فرمت رساله:word

تعداد صفحات:۲۱۰

حجم فایل:۲۵ مگابایت

قیمت قبل از تخفیف 35000 تومان

———————————————————————————

چکیده:

معماری همواره به عنوان هنری مولد در جوامع مطرح بوده. این هنر به عنوان یکی از عوامل نهادی جامعه در روحیه اجتماعی تاثیر می گذارد و در عین حال از آن تاثیر می پذیرد. لذا برخلاف هنرهای محض که مستقل از بازارهای خارجی تنها وسیله ای برای ارضای خواسته های هنرمند است، عمل کرده و رابطه متقابل و دو طرفه ای را میان معمار و کاربران اثر معماری برقرار می کند. بنابراین بهبود وضعیت معماری جامعه نیازمند آن  است که هر یک از طرفین این معادله، مسیر پیشرفت وتکامل خود راطی کند. پیشرفت طراح برای خلق فضاهای نو و پرکارآمد تا حد زیادی منوط به بارور شدن خلاقیت وی در دوران تحصیل می باشد. بنابراین هرگز نمی توان تاثیرات فضای خلاق آموزشی را بر بارور شدن خلاقیت معماران نادیده گرفت. از سوی دیگر سطح ذائقه و سلیقه معماری جامعه برای پذیرش و البته درخواست طرح های نو و خلاقانه معماری نیازمند پیشرفت و به روز شدن است. این امر تنها منوط به یک فعالیت فرهنگی عظیم و انقلاب گونه در چهارچوب یک تشکل واحد معماری است  تا در نهایت در یک رابطه متقابل با پیشرفت هریک از طرفین، شاهد پیشرفت معماری در جامعه خویش باشیم.

در روش تحقیق موضوع، ابتدا منابع مرتبط مورد بررسی قرار گرفت و به صورت کتابخانه ای سوابق موضوع ، جمع آوری گردید. به منظور آزمون فرضیه، رشد خلاقیت در فضاهای آموزشی به صورت میدانی مورد تحقیق قرار گرفت. در این بررسی محدودیت ها، قابلیت ها و انتظارات افراد از طریق مشاهده شناسایی شدند .در این راستا پرسشنامه ها در بین تعدادی از دانشجویان معماری توزیع گردید که پس از حذف پرسشنامه های مخدوش مورد تحلیل واقع شدند.جامعه آماری این تحقیق به صورت مستقل تصادفی ساده از میان دانشجویان دانشکده های معماری دانشگاه های علم و صنعت، شهید بهشتی، تربیت مدرس و تهران انتخاب گردید. پس از انجام مطالعات میدانی، به بررسی و تجزیه و تحلیل خصوصیات کالبدی فضاهای مورد مطالعه پرداخته شد و بر اساس نتایج به دست آمده  ویژگی های تاثیرگذار در ارتقای خلاقیت ارائه گردید. در ادامه داده های بدست آمده از پیمایش فضاهای آموزشی، تجزیه و تحلیل و سپس تعبیر و تفسیر شدند. تفاسیر صورت گرفته از اطلاعات بدست آمده در راستای تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر ارتقا و رشد خلاقیت در فضاهای آموزشی افزایش کیفیت فضایی انجام شد. در نهایت چیدمان مبلمان به عنوان موثرترین اولویت دانشجویان در ایجاد فضای آموزشی مناسب و بارور کننده خلاقیت دانشجو  به عنوان نتایج تحقیق مطرح شد.

واژه‌های کلیدی: هنر مولد، پیشرفت معماری، ذائقه معماری جامعه، خلاقیت معمار، فضای خلاق آموزشی

  فهرست مطالب

مقدمه. ۱

فصل اول: بیان موضوع طراحی… ۴

۱-۱  موضوع پایان نامه. ۵

۲-۱  بیان مسئله و رویکرد تحقیق.. ۵

۳-۱  اهمیت و ضرورت موضوع. ۶

۴-۱  اهداف ………….. ۶

۱-۴-۱  بیان اهداف کلی مجموعه. ۶

۲-۴-۱ معرفی فعالیت ها و اهداف جزئی مجموعه. ۶

۱-۲-۴-۱ فعالیت های مجموعه در بخش آموزشی.. ۶

۲-۲-۴-۱  اهداف و فعالیت های مجموعه در بخش فرهنگی.. ۸

فصل دوم: مطالعات پایه. ۱۱

بخش ۱-۲ :  تاریخچه و سیر تحول پیدایش تشکل های معماری… ۱۲

۱-۱-۲   تاریخچه و سیر تحول تشکل های معماری.. ۱۳

۲-۱-۲ مبداء پیدایش موزه های معماری معاصر. ۱۳

۳-۱-۲  ارگان های داخل کشور ۱۵

۱-۳-۱-۲ کانون مهندسان معمار دانشگاه تهران.. ۱۵

۲-۳-۱-۲  جامعه مهندسان معمار ایران.. ۱۶

۱-۲-۳-۱-۲ اهداف جامعه مهندسان معمار ایران.. ۱۶

۳-۳-۱-۲ سازمان نظام مهندسی.. ۱۶

۱-۳-۳-۱-۲ ماموریت های اصلی حوزه نظام مهندسی و کنترل ساختمان.. ۱۷

۴-۳-۱-۲ خانه هنرمندان ایران.. ۱۷

۴-۱-۲ ارگان های بین المللی.. ۱۸

۱-۴-۱-۲  اتحادیه بین المللی معماران(International Union of Architects) 18

۱-۱-۴-۱-۲ ساختار اداری و عملکردی موسسه UIA… 19

۲-۱-۴-۲ -۱ ساختمان اداری مرکزیuia. 20

۳-۱-۴-۱-۲  سرویس اطلاع رسانی uia. 21

۴-۱-۴-۱-۲ کنگره های uia. 21

۵-۱-۴-۱-۲ مسابقات بین المللی معماری و شهر سازی.. ۲۱

۶-۱-۴-۱-۲ برنامه ها و الگوهای کاری UIA… 22

۷-۱-۴-۱-۲ جوایز و مدال طلای مسابقات UIA… 22

۲-۴-۱-۲ آرکیشیا (ARCASIA) 23

۱-۲-۴-۱-۲ اهداف ARCASIA… 23

بخش۲-۲: بررسی رویکرد مجموعه. ۲۴

۱-۲-۲  مقدمه. ۲۵

۲-۲-۲ معماری و جامعه. ۲۷

۱-۲-۲-۲ پرسش های اولیه. ۲۷

۲-۲-۲-۲ ویژگی های جامعه. ۲۸

۱-۲-۲-۲-۲ حرکت بی وقفه. ۲۸

۲-۲-۲-۲-۲ وحدت و علایق مشترک… ۲۹

۳-۲-۲-۲-۲ سیر از سادگی به پیچیدگی.. ۲۹

۴-۲-۲-۲-۲ پیشینه داری، یگانگی، عینیت و کنش متقابل با پیرامون.. ۲۹

۳-۲-۲-۲ تقدیر اجتماعی.. ۳۰

۳-۲-۲ معماری: هنر معنا دادن به فضا ۳۰

۴-۲-۲ تک بنا و سیمای کلی فضای مصنوع. ۳۱

۵-۲-۲ معماری به مثابه هنری مولد. ۳۱

۶-۲-۲ نتیجه گیری: ۳۳

بخش ۳-۲: عوامل معماری تاثیرگذار دررشد خلاقیت دانشجویان معماری در محیط های آموزشی… ۳۴

۱-۳-۲ مقدمه. ۳۵

۲-۳-۲  ادبیات موضوعی، ارتقای خلاقیت در فضای معماری.. ۳۵

۱-۲-۳-۲ ویژگی های فردی تاثیر گذار بر فرآیند خلاقیت… ۳۷

۱-۱-۲-۳-۲  سرکشی.. ۳۷

۲- ۱-۲-۳-۲ رهایی.. ۳۷

۳-۱-۲-۳-۲  گریز اندیشی.. ۳۷

۲-۲-۳-۲ موانع بروز خلاقیت… ۳۷

۱- ۲-۲-۳-۲  اطلاعات زیاد. ۳۷

۲- ۲-۲-۳-۲  تجربه. ۳۸

۳-۲-۳-۲ خلاقیت در معماری.. ۳۸

۴-۲-۳-۲ عوامل تاثیرگذار بر رشد خلاقیت… ۳۹

۱-۴-۲-۳-۲ عوامل طبیعی محیط.. ۳۹

۲-۴-۲-۳-۲ شکل و وسعت فضاها ۳۹

۳-۴-۲-۳-۲ نور ۳۹

۳-۳-۲ سوال تحقیق.. ۴۰

۴-۳-۲ روش تحقیق.. ۴۰

۶-۳-۲ میزان تاثیرات عوامل معماری بر میزان رشد خلاقیت دانشجویان معماری در فضاهای آموزشی.. ۴۰

۷-۳-۲ عوامل تاثیرگذار بر رشد خلاقیت از دیدگاه کاربران.. ۴۰

۸-۳-۲ نتیجه گیری.. ۴۱

فصل سوم : مطالعات تطبیقی… ۴۲

۱-۳ بررسی نمونه های موردی از کانون های معماری در برخی از کشورهای خارجی.. ۴۳

۱-۱-۳ مرکز معماری آرسنال/ Arsenal فرانسه، پاریس…. ۴۳

۲-۱-۳ریبا/ Riba در انگستان.. ۴۶

۳-۱-۳ آرکام/ Arcam آمستردام هلند. ۴۸

۴-۱-۳ آرکی سنتر/  Archi Center رتردام. ۵۰

۵-۱-۳ موزه معماری فنلاند. ۵۵

۶-۱-۳ موزه مسکو. ۵۶

۷-۱-۳ مرکز معماری دانمارک… ۵۷

۸-۱-۳ موزه آلمان، فرانکفورت.. ۵۸

۹-۱-۳ مرکز معماری کانادا ۶۰

۱۰-۱-۳ مرکز گتی، لوس آنجلس، کالیفرنیا ۶۲

۱۱-۱-۳ مرکز معماری لندن.. ۶۶

۱۲-۱-۳ مسابقه طراحی مرکز معماری لندن.. ۶۷

۱-۱۲-۱-۳ برنده: زاها حدید. ۶۷

۲-۱۲-۱-۳ رتبه دوم  A- Graft 67

۳-۱۲-۱-۳ رتبه سوم  Aoc. 67

فصل چهارم: مطالعات تکمیلی… ۶۸

۱-۴ استاداردها و ضوابط طراحی.. ۶۹

۱-۱-۴ موزه و گالری.. ۶۹

۲-۱-۴ ضوابط طراحی مربوط به کتابخانه ها ۷۱

۲-۲-۱-۴ محاسبات محل ها کار با کامپیوتر. ۷۷

۳-۲-۱-۴ طراحی محل کار ۷۷

۳-۱-۴ کلاس های آموزش تئوری.. ۷۹

۱-۳-۱-۴ شش عامل توصیه شده برای طراحی کلاس… ۸۰

۴-۱-۴ آموزش عملی.. ۸۰

۱-۴-۱-۴ آتلیه ها ۸۰

۲-۴-۱-۴ آتلیه درک و بیان.. ۸۱

۳-۴-۱-۴ آتلیه ترسیم فنی.. ۸۱

۵-۱-۴ کارگاه ها ۸۲

۱-۵-۱-۴ کارگاه چوب.. ۸۲

۲-۵-۱-۴ کارگاه ماکت… ۸۳

۳-۵-۱-۴ کارگاه عکاسی.. ۸۳

۶-۱-۴ بخش نمایشی.. ۸۴

۱-۶-۱-۴ سالن اجتماعات (آمفی تئاتر) ۸۴

۷-۱-۴ آسانسورها ۸۶

۱-۷-۱-۴ آسانسورهای کوچک برای حمل کالا. ۸۷

۸-۱-۴ پله ها ۸۸

فصل پنجم: مطالعات بستر طراحی… ۹۰

۱-۵ شناخت بستر طراحی( شهر تهران). ۹۱

۱-۱-۵  مقدمه. ۹۲

۲-۱-۵ تاریخچه تهران.. ۹۳

۳-۱-۵ شرایط اقلیمی شهر تهران.. ۹۴

۱-۳-۱-۵  اطلاعات هوا شناسی.. ۹۵

۲-۳-۱-۵ میزان بارندگی.. ۹۶

۳-۳-۱-۵ رطوبت… ۹۶

۴-۳-۱-۵ دما ۹۷

۵-۳-۱-۵ باد. ۹۸

۶-۳-۱-۵ وضعیت تابش آفتاب.. ۹۹

۴-۱-۵ جاذبه های گردشگری.. ۱۰۱

۵-۱-۵ جغرافیای طبیعی.. ۱۰۲

۶-۱-۵ شبکه حمل و نقل.. ۱۰۲

۱-۶-۱-۵ فرودگاهها ۱۰۲

۲-۶-۱-۵ پایانههای مسافربری.. ۱۰۲

۳-۶-۱-۵ شبکه راهآهن.. ۱۰۳

۴-۶-۱-۵ بزرگراهها ۱۰۳

۵-۶-۱-۵ متروی تهران.. ۱۰۳

۷-۱-۵ طول و عرض جغرافیایی.. ۱۰۴

۸-۱-۵ شیب زمین.. ۱۰۴

۹-۱-۵ جغرافیای انسانی.. ۱۰۴

۱-۹-۱-۵ جمعیت… ۱۰۴

۲-۹-۱-۵ نژاد. ۱۰۴

۳-۹-۱-۵  زبان.. ۱۰۵

۴-۹-۱-۵ مذهب… ۱۰۵

۱-۴-۹-۱-۵ جهت قبله. ۱۰۶

۲-۵ تأثیر عوامل اقلیمی در طراحی… ۱۰۷

۱-۲-۵  کاهش اتلاف حرارت ساختمان.. ۱۰۸

۲-۲-۵  کاهش تأثیر باد در اتلاف حرارت ساختمان.. ۱۰۸

۳-۲-۵  بهره گیری از انرژی خورشید در گرمایش ساختمان.. ۱۰۸

۴-۲-۵  بادشکنها ۱۰۹

۵-۲-۵  طرح اتاقها و یا عملکردهای مخصوص در انطباق با جهت تابش خورشید. ۱۰۹

۶-۲-۵ شناخت درختهای همساز با اقلیم. ۱۰۹

۷-۲-۵  جمع بندی شرایط اقلیمی.. ۱۱۰

۱-۳-۵ جمع بندی و تعیین تدابیر طراحی اقلیمی.. ۱۱۳

بخش ۳-۵  : معرفی سایت مورد طراحی و تحلیل آن.. ۱۱۴

۱-۳-۵ معرفی سایت پیشنهادی.. ۱۱۵

۲-۳-۵ تحلیل سایت: ۱۱۸

۳-۳-۵  الزامات طراحی از منظر پتانسیل های سایت… ۱۲۱

فصل ششم : مبانی طراحی… ۱۲۲

بخش ۱-۶: برنامه فیزیکی مجموعه. ۱۲۳

۱-۱-۶  برنامه فیزیکی و سرانه فضاهای موجود در مجموعه. ۱۲۴

۱-۱-۱-۶ گالری ها، نمایشگاه ها ۱۲۴

۱-۱-۱-۱-۶  اهداف.. ۱۲۴

۲-۱-۱-۱-۶ نمایشگاه موقت ۱٫ ۱۲۴

۳-۱-۱-۱-۶ نمایشگاه دائمی ۱٫ ۱۲۵

۴-۱-۱-۱-۶ نمایشگاه موقت ۲٫ ۱۲۵

۵-۱-۱-۱-۶ نمایشگاه دائمی ۲٫ ۱۲۵

۶-۱-۱-۱-۶ نمایشگاه موقت ۳٫ ۱۲۶

۲-۱-۱-۶ کتابکده ۱۲۶

۱-۲-۱-۱-۶ اهداف.. ۱۲۶

۳-۱-۱-۶ سالن اجتماعات و پخش فیلم. ۱۲۶

۴-۱-۱-۶ سایر فضاها ۱۲۷

۳-۱-۶ کودک و معماری.. ۱۲۹

۱-۳-۱-۶ حس تعلق.. ۱۲۹

۲-۳-۱-۶ انعطاف پذیری.. ۱۲۹

۳-۳-۱-۶ ضوابط و سرانه های مورد استفاده در طراحی فضای کودک… ۱۲۹

۱-۳-۳-۱-۶ درب ها ۱۲۹

۲-۳-۳-۱-۶ پنجره ۱۳۰

۳-۳-۳-۱-۶  الزامات عمومی.. ۱۳۰

۴-۳-۳-۱-۶  ضوابط تجهیزات.. ۱۳۰

۴-۳-۱-۶ توصیه ها ۱۳۱

۵-۳-۱-۶  برنامه فیزیکی بخش کودکان مجموعه. ۱۳۱

۱-۵-۳-۱-۶  کلاس های آموزشی- هنری.. ۱۳۱

۲-۵-۳-۱-۶ کتابخانه. ۱۳۱

۳-۵-۳-۱-۶ سالن اجتماعات و نمایش…. ۱۳۲

۴-۵-۳-۱-۶ گالری.. ۱۳۳

۵-۵-۳-۱-۶ سرویس های بهداشتی.. ۱۳۳

۴-۱-۶ سرانه فضاهای موجود در مجموعه. ۱۳۴

بخش۲-۶ : مبانی نظری طراحی… ۱۴۳

۱-۲-۶ مبانی نظری طراحی.. ۱۴۴

۲-۲-۶ پردیس فرهنگی و اصول طراحی کالبد و فضای معماری آن.. ۱۴۴

۱-۲-۲-۶ خصوصیات ورودی های فضاهای معماری- شهری.. ۱۴۷

۱-۱-۲-۲-۶ فضاهای گشوده و دعوت کننده ۱۴۷

۲-۱-۲-۲-۶ عمیق و وسیع. ۱۴۷

۲-۲-۲-۶ سلسله مراتب کارکردی- مکانی ورودیها ۱۴۸

۱-۲-۲-۲-۶  ورودیهای اصلی.. ۱۴۸

۲-۲-۲-۲-۶ ورودی های فرعی.. ۱۴۸

۱-۳-۲-۲-۶  کارکردهای اقتصادی.. ۱۴۸

۲-۳-۲-۲-۶  کارکردهای اجتماعی.. ۱۴۹

۳-۳-۲-۲-۶  کارکرد انتقالی و ارتباطی.. ۱۴۹

۳-۲-۶  درونگرایی و مرکزیت… ۱۴۹

۴-۲-۶ پیوند با طبیعت… ۱۵۰

۵-۲-۶ درس های برگرفته از بررسی نمونه مشخص…. ۱۵۲

۱-۵-۲-۶ تیمچه و سرای بخشی.. ۱۵۲

۲-۱-۵-۲-۶ سرای بخشی.. ۱۵۲

۳-۱-۵-۲-۶ فضای داخلی تیمچه. ۱۵۴

۲-۵-۲-۶ مسجد امام اصفهان.. ۱۵۶

بخش ۳-۶ : سازه. ۱۶۱

۱-۳-۶  مقدمه: …….. ۱۶۲

۲-۳-۶ انواع روش های ساخت و ساز ۱۶۲

۱-۲-۳-۶ سازه های سنتی : ۱۶۲

۲-۲-۳-۶ سازه های فلزی.. ۱۶۳

۱-۲-۲-۳-۶  مزایا : ۱۶۳

۲-۲-۲-۳-۶ معایب : ۱۶۴

۳-۲-۲-۳-۶ نتیجه بررسی فنی و اقتصادی سازه های فلزی: ۱۶۵

۳-۲-۳-۶ سازه های بتنی: ۱۶۵

۱-۳-۲-۳-۶ مزایا ۱۶۵

۲-۳-۲-۳-۶ معایب… ۱۶۶

۳-۳-۲-۳-۶ مشکلات اجرایی سازه بتنی.. ۱۶۶

۴-۲-۳-۶ سازه های صنعتی و صنعتی سازی در ساختمان.. ۱۶۷

۳-۳-۶ سقف های پس کشیده و پیش تنیده ۱۷۱

۱-۳-۳-۶  مقدمه. ۱۷۱

۳-۳-۳-۶ مزایا وامتیازات سقف های پس کشیده ۱۷۳

۴-۳-۳-۶ دامنه کاربرد سقف های پس کشیده ۱۷۴

۵-۳-۳-۶ روشهای اجرای سیستم پس کشیده ۱۷۵

۴-۳-۶  نتیجه گیری : ۱۷۸

بخش ۴-۶ : تاسیسات… ۱۷۹

۱-۴-۶ مقدمه ……..  ۱۸۰

۲-۴-۶ کمی در مورد طراحی سیستم تهویه مطبوع. ۱۸۰

۱-۲-۴-۶ بررسی اولیه ساختمان برای طراحی سیستمهای بروتی.. ۱۸۰

۲-۲-۴-۶ اجزاء باربرودتی.. ۱۸۱

۳-۲-۴-۶ حرارت خورشیدی.. ۱۸۱

۴-۲-۴-۶ عکس العمل شیشه ها ۱۸۲

۱-۴-۲-۴-۶ شیشه های غیر معمولی و وسائل تولید سایه. ۱۸۲

۳-۴-۶  انتخاب سیستم تهویه مطبوع. ۱۸۲

۱-۳-۴-۶ سیستم های مرکزی با جریان اجباری هوا (central forced – air system) 184

۴-۴-۶ طراحی سیستم تهویه ساختمان.. ۱۸۴

۵-۴-۶ تهویه طبیعی.. ۱۸۵

۱-۵-۴-۶ نیازهای طرح. ۱۸۵

۲-۵-۴-۶ مراحل طراحی.. ۱۸۵

۶-۴-۶ راهنمای انتخاب سیستم تهویه مطبوع. ۱۸۷

۱-۶-۴-۶ درجه بندی سیستم تهویه مطبوع از نظر میزان بازدهی.. ۱۸۷

۲-۶-۴-۶ میزان صدا ۱۸۸

۳-۶-۴-۶ ویژگیهای آرامش بخش…. ۱۸۸

۴-۶-۴-۶ انتخاب اندازه مناسب… ۱۸۸

۷-۴-۶ طراحی هواساز ۱۸۹

۸-۴-۶ طراحی فن کویل.. ۱۹۰

۱-۸-۴-۶ انتخاب دستگاه فن کوئل.. ۱۹۰

۲-۸-۴-۶ سیم کشی فن کویل.. ۱۹۱

۳-۸-۴-۶ کنترل ظرفیت فنکویل.. ۱۹۱

۹-۴-۶ سیستمهای تهویه نمایشگاه و سالن های مرتبط.. ۱۹۱

۱-۹-۴-۶ معیارهای کلی طراحی.. ۱۹۲

۲-۹-۴-۶ وضعیت حضور افراد. ۱۹۲

۳-۹-۴-۶ پاکیزگی هوا ۱۹۲

۴-۹-۴-۶ قابلیت اجرای سیستم. ۱۹۲

۵-۹-۴-۶ تالارهای و راهروهای اصلی.. ۱۹۳

فصل هفتم : معرفی مجموعه با استفاده از نقشه ها و تصاویر مربوطه. ۱۹۴

۱-۷ معرفی مجموعه. ۱۹۵

۲-۷ طبقه همکف   ۱۹۶

۳-۷ طبقه اول ( کتابکده) ۱۹۸

۴-۷ طبقه دوم (بخش تخصصی) ۲۰۰

۵-۷ طبقه زیرزمین.. ۲۰۲

۶-۷ سایت پلان مجموعه. ۲۰۴

۷-۷ تصاویر  خارجی مجموعه. ۲۰۵

۸-۷ تصاویر مربوط فضای کودک… ۲۰۶

۹-۷ تصاویر حجم بیرونی مجموعه. ۲۰۷

منابع: ۲۱۰

——————————————————————————————

راهنمای خرید از سایت

همان طور که در تصویر راهنمای بالا مشاهده می کنید خرید پروژه های دانشگاهی به راحتی و در ۴ مرحله صورت میگیرد. قبل از هر کاری فایل پروژه ، پایان نامه و یا تحقیق مورد نظر خود را از طریق دسته بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید.سپس کلید خرید مربوط به فایل مورد نظر را زده و اطلاعات مورد نظر شامل آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.(دقت کنید آدرس ایمیل به صورت صحیح وارد شود چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال میشود).پس از درج اطلاعات با زدن مجدد کلید خرید به درگاه بانک هدایت میشوید و پس از پرداخت مبلغ فایل خود لینک دانلود فایل به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و یا بروز هر گونه مشکل در پرداخت با تلفن پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید.

شماره پشتیبانی:

۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ – آقای حمیدی – ۸ صبح تا ۱۲ شب

پرداخت از طریق کلیه کارت های بانکی امکان پذیر می باشد.

——————————————————————————————

نام محصول:مطالعات طراحی پردیس فرهنگی معماری ایران

فرمت رساله:word

تعداد صفحات:۲۱۰

حجم فایل:۲۵ مگابایت

قیمت قبل از تخفیف 35000 تومان

———————————————————————————

مطالعات طراحی پردیس فرهنگی معماری،پایان نامه پردیس فرهنگی معماری،رساله پردیس فرهنگی معماری،دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد معماری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن