پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان ویکتوریا استرالیا به همراه پلانها و تصاویر

نمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان ویکتوریا استرالیا

کد محصول: E457

بیمارستان جدید Bendigo بزرگترین توسعه بیمارستان منطقه ای در ویکتوریا است. پروژه 630 میلیون دلاری AUD امکانات بهداشتی در سطح جهانی را ارائه می دهد و هدف آن ارائه محیطی خوشایند، جامع و مثبت است که رفاه را ارتقا می دهد. علاوه بر خود بیمارستان، این پروژه دارای امکانات خرده فروشی، مرکز مراقبت از کودکان و هتل است.

تحلیل و بررسی بیمارستان ویکتوریا استرالیا

این بیمارستان از طریق ادغام معماری، محوطه سازی، برنامه ریزی سلامت و طراحی مبتنی بر شواهد، محیطی آرام و دلسوز را برای کارکنان، بیماران و بازدیدکنندگان ارائه می دهد. ساختمان جدید از محیط بومی و طبیعی معماری Bendigo الهام گرفته شده است و آنها را با رویکردی جامع به مراقبت های بهداشتی متحد می کند.

طراحی ما ساختمان و چشم انداز را به عنوان یک کل یکپارچه در نظر می گیرد. فرم ساخته شده به بیرون می رسد و محیط باغ را قاب می کند، در حالی که منظره به منظور ایجاد پناهگاه های درونی آرامش ترسیم شده است.

تحلیل و بررسی بیمارستان ویکتوریا استرالیا

نمای ساختمان با الگویی از صفحات شیشه ای با افزایش بازتاب متمایز می شود. این پنجره‌ها می‌درخشند و مناظر طبیعی اطراف را منعکس می‌کنند و ساختمان را به یک مرکز جذاب‌تر تبدیل می‌کنند. گنجاندن سه درخت بومی در ورودی بیمارستان، اخلاق بیوفیلیک ساختمان را افزایش می دهد. در حالی که یک باغ روی پشت بام که از داخل بخش سلامت روان قابل مشاهده است، ارتباط بصری با طبیعت را فراهم می کند.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:تحلیل و بررسی بیمارستان ویکتوریا استرالیا به همراه پلان و تصاویر 
  • فرمت فایل:power point
  • تعداد صفحات: 31
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

———————————————————————————————————————

تحلیل و بررسی بیمارستان ویکتوریا استرالیا، نمونه موردی بیمارستان،پلان بیمارستان،پاورپوینت تحلیل بیمارستان،استاندارد طراحی بیمارستان،

تحلیل و بررسی بیمارستان ویکتوریا استرالیا

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن