پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان پارسیان تهران به همراه پلانها و تصاویر

نمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان پارسیان تهران

کد محصول: E449

بیمارستان  پارسیان تهران در زمینی به مساحت حدود۶۰۰۰  متر مربع در ۹ طبقه با زیر بنای ۲۸۰۰۰  متر مربع در منطقه سعادت آباد تهران  در مهر ماه ۱۳۸۵ آغاز  به کار نمود .

این بیمارستان در راستای اهداف متعالی خویش که اعتلای سلامتی و WEL NESS   میباشد به موارد زیر توجه خاص دارد . ارائه خدمات ممتاز اطمینان بخش ، قابل اعتماد و نو آورانه در عرصه پزشکی کشور با استفاده از کادر پزشکی آگاه و متخصص ، تجهیزات پیشرفته تشخیصی –  درمانی و تکنولوزی های نوین اطلاعاتی و ارتباطی (IT).

تحلیل و بررسی بیمارستان پارسیان تهران

عرضه خدمات بهداشتی و درمانی موثر و کار آمد منطبق با جدیدترین استانداردهای روز دنیا به مشتریان بدون اتلاف وقت و هزینه اضافی و غیر ضروری در محیطی مملو از اعتماد متقابل ایجاد پایگاهی مطمئن در عرضه خدمات پیشرفته پزشکی جهان برای بهره مندی  متقاضیان در خارج از کشور ، به ویژه ساکنان کشورهای همسایه و هموطنان مقیم سایر کشورهای جهان و توریسم و کسب اعتبار و موقعیت های ممتاز رقابتی.

بخشهای بستری بیمارستان از آن جهت منحصر بفرد می باشد که تمامی امکانات رفاهی در سطح  هتل های 5 ستاره مشتمل بر سرویس دهی را در تمامی سطوح ازاتاقهای سه تخته تا اتاقهای VIP دارا است . از جمله این امکانات دسترسی به اینترنت و  WEB CAM  که در اتاقهای VIP  در حد قابل قبول همراه با امکان TELE CONFERENCE   میباشد . مجموعا حدود 160 تخت بستری جهت خدمت رسانی به بیماران بطور فعال در اختیار مردم است.

تحلیل و بررسی بیمارستان پارسیان تهران تحلیل و بررسی بیمارستان پارسیان تهران

بیمارستان پارسیان تهران دارای 12 اتاق عمل میباشد که 9 اتاق آن در طبقه چهارم ، یک اتاق عمل در طبقه سوم (بلوک زایمان )، یک اتاق عمل در بخش IVF  (طبقه اول) و یک اتاق عمل در بخش اورژانس بیمارستان میباشد . یکی از مشخصات بارزاین واحد، اتاقهای عمل عمومی که قابل جایگزینی برای عملهای تخصصی میباشد این بدین گونه است که  3  اتاق عمل جهت جراحی قلب طراحی و تجهیز گردیده اند ودر عین حال میتوانند برای هر عمل جراحی دیگر در صورت لزوم استفاده شوند .در اتاق عمل وجود تجهیزات کامل آندوسکوپی و لیزر می تواند هم جهت عملهای آندوسکوپی و  هم انجام عمل جراحی باز مورد استفاده قرار گیرد .

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:تحلیل و بررسی بیمارستان پارسیان تهران به همراه پلان و تصاویر 
  • فرمت فایل:power point
  • تعداد صفحات: 30
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

———————————————————————————————————————

تحلیل و بررسی بیمارستان پارسیان تهران، نمونه موردی بیمارستان،پلان بیمارستان،پاورپوینت تحلیل بیمارستان،استاندارد طراحی بیمارستان،

تحلیل و بررسی بیمارستان پارسیان تهران

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن