پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان ساموت تایلند به همراه پلانها و تصاویر

نمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان ساموت

کد محصول: E451

بیمارستان جایی است که اکثر مردم ترجیح می دهند تا آنجا که می توانند از آن اجتناب کنند. ما شاهد تلاش بیشتر موسسات پزشکی برای ایجاد محیطی دلپذیرتر و دوستانه‌تر بوده‌ایم، برخی با معماری و دکوراسیون داخلی که تقریباً معادل یک مرکز خرید یا هتل‌های پیشرفته هستند. اگر چنین محیط ساخته شده ای می تواند حس رفتن به بیمارستان را برای ما بزرگسالان به نحوی قابل تحمل تر کند، در مورد تجربه کوچکترها چطور؟

برای بچه ها، تجمل چیزی نیست که بتواند آنها را از درد، ترس از سوزن زدن یا حتی تلخی دارو آرام کند. بنابراین، ما به دنبال چیزهایی هستیم که آنها را در طول تجربه خود در بیمارستان خوشحال می کند. با طرز فکر کودکان، متوجه می شویم که “سرگرمی” همان چیزی است که هر کودک به طور غریزی به دنبال آن است. علیرغم پیشینه‌های متفاوت، همه بچه‌ها می‌خواهند زندگی خود را به دنبال کاری سرگرم‌کننده بگذرانند.

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان ساموت

استفاده از این عنصر “سرگرمی” به عنوان کلید، با توجه به اینکه چگونه باید از دیدگاه یک کودک به طرح نزدیک شویم (که متاسفانه آنقدرها برای ما باقی نمانده است) به چالش بزرگی تبدیل می شود و در عین حال دائماً به خود یادآوری می کنیم که واقعاً این کار را انجام خواهیم داد. باید یک بیمارستان را به مکانی “مفرح” تبدیل کرد.

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان ساموت تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان ساموت

چنین فرآیند فکری منجر به طراحی بیمارستانی با یک نوار لغزنده غول‌پیکر می‌شود که درست در جلوی راهروی ورودی قرار دارد (تصور کنید بچه‌ای هستید که از رفتن به بیمارستان می‌ترسد، این نوار لغزنده قطعاً باعث می‌شود که گریه نکنید). قسمت انتظار هر کلینیک به صورت یک زمین بازی طراحی شده است که تا حدودی برای والدین بار سنگینی می شود که باید بچه ها را متقاعد کنند که بیمارستان را ترک کنند. این برنامه همچنین شامل یک استخر سرپوشیده است که دارای دسته ای از ابرهای مصنوعی شناور در بالای آن است.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان ساموت تایلند به همراه پلان و تصاویر 
  • فرمت فایل:power point
  • تعداد صفحات: 46
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

———————————————————————————————————————

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان ساموت تایلند، نمونه موردی بیمارستان،پلان بیمارستان،پاورپوینت تحلیل بیمارستان،استاندارد طراحی بیمارستان،

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان ساموت 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن