پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان سیلنتو به همراه پلانها و تصاویر

نمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان سیلنتو

کد محصول: E444

«بیمارستان کودکان لیدی سیلنتو» در استرالیا توسط معماران معماری و طراحی شهری ملبورن، کنراد گارگت، لیون و معماران بریزبن تکمیل شده است.

این پروژه یک ساختمان 95000 متر مربعی با 12 طبقه است که افزوده شهری قابل توجهی به محوطه جنوب بریزبن است. نمای بیرونی با رنگ روشن که شامل رنگ های سبز و بنفش است که در کاشت بوگنویل بومی در پارک های مجاور رایج است. در فرم و توده‌بندی، سعی می‌کند مدل مرسوم سکو و برج را به چالش بکشد و ساختاری با ارتفاع متوسط ​​و حجاری شده با سقف‌های محوطه‌سازی شده ارائه دهد.

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان سیلنتو

بیمارستان کودکان Lady Cilento،یک مرکز تخصصی و آموزشی اطفال است که خدمات بهداشتی سطح سوم و چهارم را به بیماران در سرتاسر Queensland ارائه می دهد. (کوئینزلند -به صورت مختصر به عنوان QLD ) دومین ایالت بزرگ و سومین ایالت از لحاظ جمعیت واقع در شمال شرق کشور استرالیا است.) نمای بیرونی از ترکیب دو رنگ سبز و بنفش ،که با توجه به رنگ گلهاو گیاهان کاشته شده در باغ مجاورمی باشد طراحی شده است و به خوبی نشان دهنده آن است که این ساختمان برای کودکان طراحی شده است.

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان سیلنتو

در فرم و شکل این ساختمان ترکیبی از برج و یک لژ سلطنتی (دارای بالکن با جایگاه مخصوص) حالتی مجسمه ای همراه با محوطه سازی دیده می شود. این ساختمان بسیار کاربردی و شامل برخی از پیشرفته ترین امکانات تشخیصی و درمانی است. ” کار طراحی با تحقیق در مورد شجره نامه و نشانه شناسی از بیمارستان معاصر آغاز شد و بیمارستان ازسال ۱۹۸۰ تا به امروز مورد مطالعه و تحقیق قرار گرفت و همین موضوع در موفقیت طراحی معماری این پروژه تاثیر به سزایی داشته است. پروژه کوئینزلند فرصتی برای رقابت پارادایمهای زیر بود:درطراحی ساختمان علاوه بر اینکه باید به این نکته توجه شود که یک مر کز درمانی است باید دقت شود که همین ساختمان می تواند یک نشانه شهری و همچنین می تواند به نوعی سنگ محک برای جامعه بریزبن باشد.

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان سیلنتو

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان لیدی سیلنتو به همراه پلان و تصاویر 
  • فرمت فایل:power point
  • تعداد صفحات: 32
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

———————————————————————————————————————

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان سیلنتو، نمونه موردی بیمارستان،پلان بیمارستان،پاورپوینت تحلیل بیمارستان،استاندارد طراحی بیمارستان،

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان سیلنتو

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن