رساله های کارشناسی ارشد معماری

دانلود رساله سفارت خانه ایران در آلمان با رویکرد معماری پویا+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دانلود رساله سفارت خانه ایران در آلمان با رویکرد معماری پویا+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول : R 50

چکیده:

وضوع این پژوهش طراحی سفارت خانه ایران در آلمان است. به دلیل ارتباط با مردم، ارائه خدمات کنسولی و هم چنین فعالیت های فرهنگی نیز سفارت خانه دارای اهمیت بالایی است. در حال حاضر، ایران تمایل به گسترش روابط سیاسی و اقتصادی با اروپا دارد. بنابراین ساخت بناهای دیپلماتیک ضروری به نظر می رسد. کشور آلمان هم از لحاظ سیاسی و هم اقتصادی در اروپا دارای اهمیت است. سران ایرانی همواره در پی بهره گیری از توان صنعتی آلمان و بهبود روابط دو کشور بوده اند. آلمان از کشورهای اصلی مقصد مهاجرت ایرانیان برای کار، تحصیل و زندگی است. بنابراین ایرانیان ساکن این کشور به خدمات کنسولی نیازمندند. مردم آلمان نیز علاقمند به فرهنگ و تمدن ایرانی بوده و تمایل به آشنایی بیشتر با ایران دارند. بنای سفارت خانه می تواند بستر مناسب برای گسترش روابط فرهنگی دو کشور ایجاد نماید. مبحث هویت، از مباحث اصلی در معماری دیپلماتیک به شمار می آید. در این پژوهش، طراحی سفارت خانه ایرانی با تاکید بر معماری پویا صورت گرفته است. هویت معماری در ادامه ی مبحث هویت مکان بیان می شود؛ به بیان دیگر هویت معماری نوعی هویت مکان است. در مبحث هویت معماری ایرانی سعی شده بیشتر با دیدی تحلیلی به معماری ایرانی نگاه شود تا دید تاریخی. همچنین ویژگی های متداوم و پایدار معماری ایرانی به طور کلی مورد بررسی قرار گیرند. طرح سفارت خانه ایران در آلمان باید از طرفی بیانگر معماری ایرانی باشد و از طرف دیگر با معماری مدرن سازگار بوده و از تکنولوژی و توان صنعتی آلمان بهره ببرد.

کلمات کلیدی:دانلود رساله سفارت ایران در آلمان با رویکرد معماری پویا،دانلود سفارت ایران در آلمان با رویکرد معماری پویا

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود رساله سفارت خانه ایران در آلمان با رویکرد معماری پویا+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:140
  • حجم فایل:۲۵ مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

 رساله سفارت ایران در آلمان با رویکرد معماری پویا , پروپوزال سفارت ایران در آلمان با رویکرد معماری پویا ، طراحی سفارت ایران در آلمان با رویکرد معماری پویا , برنامه فیزیکی سفارت ایران در آلمان با رویکرد معماری پویا ,دانلود سفارت ایران در آلمان با رویکرد معماری پویا ،دانلود سفارت ایران در آلمان با رویکرد معماری پویا ، رساله سفارت ایران در آلمان با رویکرد معماری پویا ، طراحی سفارت ایران در آلمان با رویکرد معماری پویا ، رساله سفارت ایران در آلمان با رویکرد معماری پویا ، طراحی سفارت ایران در آلمان با رویکرد معماری پویا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن