رساله های کارشناسی ارشد معماری

مطالعات خانه مردم و معمار، کارشناسی ارشد معماری

کد محصو.ل:۸۱۰

چکیده:

عنوان پژوهشی که در پیش رو داریم «خانه مردم و معمار» می‌باشد،‌ خانه مردم و معمار پدیده‌ای نو ظهوری است که در دوران معاصر نیاز به چنین فضاهایی به شدت احساس می‌شود. پس از انقلاب صنعتی و به ویژه در قرن بیستم استفاده دولت‌ها به این باور استقرار بود که کسب و توسعه رفاه اجتماعی ارتباط تنگاتنگی با گسترش مرزهای دانایی و بهره‌گیری از آنها در بخش‌های مختلف زندگی و ارتقاء سطح معرفت عمومی دارد. جایگاه خانه مردم و معمار در هر کشوری از ویژگی‌ خاصی برخوردار است و دولت‌ها نیز با ارج نهادن به مقام معماران و هنرمندان  تقویت ادب و هنر را در کشور فراهم می‌سازند.

از اهداف خانه  مردم و معمار ، ایجاد زمینه تحقیقاتی در مبانی نظری معماری ایرانی و گرد هم آوردن سرمایه‌های انسانی در این زمینه و مهیا ساختن امکان ارتباط چهره به چهره مردم و معماران با یکدیگر در همایش‌های علمی است. شناسایی و تقویت هنر معماری دینی و معنوی، مطالعه شاخص‌های توسعه معماری،‌ تأکید به جایگاه معماری در جامعه و تکریم شخصیت برجسته معمار، تقویت روح پژوهشی در زمینه هنر معماری ایجاد انگیزه مناسب برای بروز رسانی خلاقیت‌ها و نمونه‌سازی آثار هنری و معماری، شناختی هویت ملی در هنر و معماری ایجاد زمینه برای تأمل و تفکر و گفتگو و طرح پرسش در زمینه معماری از جمله اهداف و وظایف خانه مردم و معمار است. این پژوهش در هفت فصل تهیه و تدوین شده است. در مقدمه که درآمدی بر پژوهش می‌باشد موضوع پژوهش معرفی می‌شود در فصل اول سعی شده تعریف مختصری از هنر و اثر هنری ارتباط انسان و فضا و جایگاه هنر‌های بصری در ایران ارائه و همچنین ریشه های معماری ایران ‌شود،در فصل دوم نمونه های مشابه طرح در داخل و خارج از ایران بررسی شده است. فصل سوم به تدوین برنامه فیزیکی پرداخته شده است . در فصل چهارم مکانیابی و تحلیل سایت. در فصل پنجم معیارها و استانداردهای طراحی ارائه می شود ،در فصل ششم به سازه و تأسیسات پرداخته شده است .در فصل هفتم به مبانی نظری طرح و در فصل آخر معرفی موضوع ارائه شده است . در بخش هنری سنت‌های ارائه براساس مطالعات انجام شده انتخاب و طراحی معماری اعمال شده است.

دانلود فهرست رساله خانه مردم و معمار، کارشناسی ارشد معماری 

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:رساله خانه مردم و معمار، کارشناسی ارشد معماری
فرمت فایل:word
تعداد صفحات:۲۳۰ صفحه
حجم فایل:۱۰
 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 38000 تومان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن