رساله های کارشناسی ارشد معماری

رساله طراحی باغ موزه ملل اسلامی با رویکرد تلفیقی معماری ایرانی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله طراحی باغ موزه ملل اسلامی با رویکرد تلفیقی معماری ایرانی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :R ۱

چکیده:

شرح معماری معاصر هر کشور بازتاب اندیشه های انسان معاصر و بیان کننده ی ویژگی های اجتماعی و فرهنگی روز است. از طرفی در ایران با توجه به تاریخ و معاری غنی در گذشته به معماری معاصر کمتر توجه شده و وجود فضایی به عنوان موزه ای که تلفیق معماری معاصر و سنتی ایران باشد ضروری به نظر می رسد. علاوه بر این فضایی به عنوان موزه ی ملل اسلامی که در آن به صورت خاص آثار هنرمندان اسلامی به نمایش گذاشته شود به طور ملموس تر و نزدیک تری با بستر فرهنگی جامعه اسلامی ارتباط برقرار می کند. که این مطلب می تواند در جذب مخاطبان مؤثرباشد. نوع نگاه به این پروژه بر اساس شکل زندگی در موزه ای به عنوان موزه ی ملل اسلامی ( نگرشی نوین به آیین و فرهنگ ایرانی-اسلامی )می باشد که عبور و مکث برای توجه و نگریستن است. هدف از این رساله شناخت محتوایی معماری سنتی در گذشته و یافتن راههایی برای تلفیق آن با معماری معاصر می باشد.جلب مخاطب از اقشار مختلف، ارتباط بیشتر با شهر، پویایی و زنده بودن ساختمان موزه از هدف های کاربردی در طراحی بوده است. از این رو سایت پروژه در نزدیکی بزرگراه حکیم و بلوار الهام انتخاب شده که این محدوده فاقد امکانات فرهنگی و هنری می باشد. در این تحقیق از سه روش تاریخی ، تحلیلی و توصیفی استفاده شده است. در پایان این تحقیق اطلاعات کاملی از معماری سنتی و اصول معماری نوین در بخش سازه به دست امد .نتیجه این تحقیق ، شناخت و جمع آوری اطلاعات لازم برای طراحی بنایی برای نیل رسیدن به اهداف است. نوع تحقیق کاربردی و برای رسیدن به اصول یک طرح مناسب در تلفی معماری سنتی و معاصر است. همچنین سعی شده از ظرفیت های سایت در طراحی و جذب مخاطبان استفاده شود، توجه به نوع همسایگی ها، استفاده از ظرفیت های بام برای فضاهای عمومی اقداماتی بوده که در این جهت صورت گرفته است.

کلمات کلیدی:دانلود رساله طراحی باغ موزه ملل اسلامی با رویکرد تلفیقی معماری ایرانی،دانلود رساله باغ موزه

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله طراحی باغ موزه ملل اسلامی با رویکرد تلفیقی معماری ایرانی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:۱۳۴
  • حجم فایل:۱۵ مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

 رساله طراحی باغ موزه ملل اسلامی با رویکرد تلفیقی معماری ایرانی , پروپوزال طراحی باغ موزه ملل اسلامی با رویکرد تلفیقی معماری ایرانی، طراحی باغ موزه ملل اسلامی با رویکرد تلفیقی معماری ایرانی, برنامه فیزیکی طراحی باغ موزه ملل اسلامی با رویکرد تلفیقی معماری ایرانی,دانلود طراحی باغ موزه ملل اسلامی با رویکرد تلفیقی معماری ایرانی،دانلود طراحی باغ موزه ملل اسلامی با رویکرد تلفیقی معماری ایرانی ، رساله طراحی باغ موزه ملل اسلامی با رویکرد تلفیقی معماری ایرانی، مجموعه طراحی باغ موزه ملل اسلامی با رویکرد تلفیقی معماری ایرانی، رساله طراحی باغ موزه ملل اسلامی با رویکرد تلفیقی معماری ایرانی ، طراحی باغ موزه ملل اسلامی با رویکرد تلفیقی معماری ایرانی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن