رساله های کارشناسی معماری

رساله مرکز فرهنگی و آموزشی توانبخشی ناینایان و کم بینایان

کد محصول:۱۰۳۳

چکیده:

اساس آمار و ارقام تعداد نابینایان در سطح دنیا قابل توجه بوده و در این میان کشور ایران نیز از نظر آمار نابینایان قابل توجه تر می باشد، براساس آمارهای اعلام شده طی ۱۰ سال گذشته تعداد نابینایان کشور با افزایش ۳۰ درصدی روبرو بوده است و درحال حاضر یک میلیون نابینا در کشور زندگی می کنند که با مشکلات زیادی مواجه هستند. خصوصا با تجاوز کشور عراق به شهرهای مرزی، درصد زیادی از ساکنین این مناطق و نیز بسیاری از رزمندگانی که در خطوط مقدم جبهه مشارکت داشته اند، دچار ضایعات مختلف بینایی  و … گشته اند و در نتیجه به جمع نابینایان کشور اضافه شده است. در این راستا به نظر می رسد که در کنار تمامی امکانات و تسهیلات رفاهی که دولت برای این عزیزان در نظر گرفته است، تسهیلات رفاهی در مبلمان شهری برای این افراد کافی نبوده و در عین حال ناکارآمد نیز می باشد.

منظور اینجانب از طرح مرکز توانبخشی نابینایان پیش و بیش از آنکه در پی خلق پروژه ای موفق در زمینه معماری باشد، سعی در جلب توجه ویژه صاحبنظران اهل فن و سیاستگذاران به مقوله نابینایی  به طور عام، و ایجاد زمینه شکل گیری تشکیلاتی منسجم و پاسخگو برای نابینایان و کم بینایان این مرز و بوم دارد. با مدنظر قراردادن این افق از سویی و همچنین پرداختن به موضوع با رویکردی هنری ، شاعرانه و بوطیقایی از سوی دیگر، سعی در انتخاب موضوع فراگیری داشتم. که پس از کند و کاو در بین بسیاری موضوعات کلیشه ای  موضوع خاص مرکز توانبخشی نابینایان را برگزیدم . شاید به نظر برسد این موضوع آن طور که باید خاص نیست ولی در اینجا به اطلاع می رسانم که منظور  طراحی مرکزی برای نابینایان جسمی – حرکتی می باشد تا بتوانند در این مکان از همه امکاناتی که در جامعه از آن ها دریغ شده استفاده کنند.

دانلود فهرست رساله مرکز فرهنگی و آموزشی توانخشی نابینایان و کم بینایان

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول: مطالعات مرکز فرهنگی و آموزشی توانبخشی نابینایان و کم بینایان
فرمت فایل:word
تعداد صفحات:۳۲۷ صفحه
حجم فایل:۹
 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 34000 تومان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن