رساله های کارشناسی معماری

مطالعات و رساله معماری مرکز خدمات شهری

کد محصول:۱۰۲۶

چکیده:

رشد بی رویه شهرها و سرعت زیاد تحولات اجتماعی، اقتصادی ، سیاسی … در تمام کشورها بخصوص کشورهای در حال توسعه همواره به عنوان یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر فرایند برنامه ریزی شهری و عدم تحقق همه جانبه آن بوده است . از جمله مهمترین تبعات این امر می توان به عدم تامین سرانه ها ی خدماتی ، اداری ، تفریحی … و استقرار و توزیع ناکارآمدآنها اشاره نمود که منجر به شکل گیری شهرهای مخدوش و بی هویت گردیده است .چنانچه ارتقاء سطح کیفی محیط شهری به عنوان یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیریت شهری محسوب می گردد.

در همین راستا این پایان نامه تلاش نموده با ارائه پیشنهاد ساخت یک مرکز اداری شهر که تجمعی از مراکز ستادی ( با بیشترین مراجعه کننده ) است را عنوان نماید . لازم به ذکر است هدف از ایجاد این مرکز تمرکز گرایی که در تناقض با اصول شهر سازی معاصر و تکثر گرایی و مسائل امنیتی( پدافند غیر عامل) می باشد نیست و این مرکز در کنار مراکز دیگر شهری در حد محلی و منطقه ای و  جهت تامین اهدافی چون رفع کمبودهای موجود ،بالا بردن رفاه اجتماعی و کیفیت زندگی شهروندان ، افزایش بهره وری نظام اداری و سرعت در پاسخگویی ، کاهش سفرهای غیر ضروری و ممانعت از پراکندگی سفرهای شهری، تقویت مدیریت محلی ، کمک به تحقق مدیریت واحد شهری ، آمادگی بیشتر در هنگام بروز بحران و امکان ایجاد توسعه و برنامه ریزی آینده ، آمادگی جهت پذیرفتن وظایف جدید… خواهد بود .

در این خصوص ابتداء در مورد لزوم موضوع مباحثی ارائه و استانداردها و فضاهای مور نیاز این مجموعه از نظر معماری در حد این پایان نامه، بررسی و ارائه گردیده است و نهایتا در یک سایت در منطفه ۵ تهران با توجه کثرت و بالابودن فضاهای مسکونی و عدم توجه  به تامین سطوح خدماتی ، اداری ، تفریحی … نسبت به طراحی مجموعه در مقیاس محلی و منطقه ای  با مرکزیت شهرداری و دیگر مراکز مورد نیاز اقدام گردید .

دانلود فهرست مطالعات مرکز خدمات شهری 

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول: مطالعات و رساله معماری مرکز خدمات شهری
فرمت فایل:word
تعداد صفحات:۱۶۴ صفحه
حجم فایل:۱۳
 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 34000 تومان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن