رساله های کارشناسی معماری

رساله پردیس تاریخ و فرهنگ ایران

کد محصول:۱۰۰۶

چکیده:

با توجه به تبلیغات وسیع کشور های اروپایی بر ضد فرهنگ کشورمان و با نگاه به این موضوع که دید جهانیان بر اثر همین تبلیغات غلط بسیار نسبت به ایرانیان بد شده است پس فهماندن اشتباه بودن این دید برای انها کار مهم و ضروری به نظر می رسد.در داخل و خارج کشور برنامه جامع و کاملی برای حل این مشکل وجود ندارد و با با داشتن چنین تمدن قوی در چشم جهانیان به شکل مردمی با فرهنگ پایین درامدیم که این موضوع در جای خود بسیار بحث بر انگیز است.معرفی تمدن و فرهنگ ایرانی در زمان حال ضروری به نظرمی رسد و وجود چنین پروژه هایی در کشورمی تواند تاثیرات مثبت زیادی در پی داشته باشد.

هدف از طرح این موضوع همان طور که در بالا به آن اشاره شد معرفی کامل فرهنگ ایران زمین از گذشته تا کنون می باشد .و انتظار می رود که دید جهانیان را نسبت به ما ایرانیان عوض کند .

همچنان مردم خودمان نیز به یک شناخت کلی راجب به فرهنگ گذشته گانشان پی ببرند. در حال حاضر سیاست کشور در راستای یک فرهنگ سازی قوی برای مردم است فرهنگی که شاید مدتی است به دست فراموشی سپرده شده است. از جمله فوایید این موضوع به وجود اوردن جوی است که بتوان در آن باز پایه های فرهنگی کشور را بالا برد و ذهن مردم را برای این فرهنگ سازی آماده کرد.

مکانی که قرار است موضوع فوق در آن طراحی شوددر کشورایران-استان فارس و در شهرتاریخی شیراز  می باشد.نیاز به همچین مکانی در شیراز به دلیل وجود وفراوانی  مراکز تاریخی ضروری به نظر می رسد .در ادامه به معرفی کامل سایت پروژه خواهیم پرداخت.

دانلود فهرست مطالعات پردیس تاریخ و فرهنگ ایران     

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول: مطالعات پردیس تاریخ و فرهنگ ایران 
فرمت فایل:word
تعداد صفحات:۱۰۱ صفحه
حجم فایل:۱۲
 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 42000 تومان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن