رساله های کارشناسی معماری

مطالعات طراحی مجموعه تفریحی کودک ۱۷۰ صفحه،به همراه نقشه های اتوکدی کامل

کد محصول:۰۳۳

مطالعات طراحی مجموعه تفریحی کودک ۱۷۰ صفحه،به همراه نقشه های اتوکدی کامل

——————————————————————————————

راهنمای خرید از سایت

همان طور که در تصویر راهنمای بالا مشاهده می کنید خرید پروژه های دانشگاهی به راحتی و در ۴ مرحله صورت میگیرد. قبل از هر کاری فایل پروژه ، پایان نامه و یا تحقیق مورد نظر خود را از طریق دسته بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید.سپس کلید خرید مربوط به فایل مورد نظر را زده و اطلاعات مورد نظر شامل آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.(دقت کنید آدرس ایمیل به صورت صحیح وارد شود چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال میشود).پس از درج اطلاعات با زدن مجدد کلید خرید به درگاه بانک هدایت میشوید و پس از پرداخت مبلغ فایل خود لینک دانلود فایل به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و یا بروز هر گونه مشکل در پرداخت با تلفن پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید.

شماره پشتیبانی:

۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ – آقای حمیدی – ۸ صبح تا ۱۲ شب

پرداخت از طریق کلیه کارت های بانکی امکان پذیر می باشد.

——————————————————————————————

نام محصول:مطالعات طراحی تفریحی کودک

فرمت رساله:word

تعداد صفحات:۱۷۰

حجم فایل:۲۲ مگابایت

سایر فایل های همراه:نقشه های اتوکدی طرح

قیمت قبل از تخفیف 35000 تومان

———————————————————————————

فهرست مطالب                                                                                                                       صفحه

فصل اول

 مطالعات پایه                                                                                                                 ۲۶ – ۱

۱-۱- فراغت                                                                                                          ۱

۱-۱-۱- کارکردهای فراغت                                                                                        ۱

۱-۱-۲- تحولات کمی و کیفی در گذران اوقات فراغت                                                       ۱

۱-۱-۳- ضرورت برنامه ریزی برای اوقات فراغت                                                               ۲

۱-۲- پرورش کودک                                                                                                ۲

۱-۲-۱- کودک و اجتماع                                                                                          ۲

۱-۲-۲- روان شناسی تربیتی                                                                                     ۲

۱-۲-۲-۱- هدف های تربیتی بر بنیاد دموکراسی                                                            ۳

۱-۲-۲-۲- هدف های تربیتی اسلام                                                                             ۳

۱-۲-۳- هدف از پرورش کودکان                                                                                ۴

۱-۲-۴- شرایط اجرای اصول و روش های صحیح تربیت                                                    ۴

۱-۲-۵- ویژگی های ذهنی- شناختی کودکان                                                                 ۵

۱-۲-۶- انطباق و سازگاری با محیط                                                                             ۵

۱-۲-۶-۱- شرایط انطباق با محیط                                                                              ۶

۱-۲-۷- تاثیر سرگرمی های مفید در پرورش کودک                                                         ۶

۱-۲-۸- تامین امنیت و آسایش خاطر کودکان                                                                ۷

۱-۲-۹- اعتماد به نفس، امیدواری و خوش بینی                                                              ۷

۱-۲-۱۰- عدم پذیرش مسئولیت در کودکان                                                                   ۸

۱-۲-۱۱- روش پرورش ذوق و قریحه، هنر و زیبایی شناسی در کودکان                                  ۹

۱-۲-۱۲- روش پرورش دینی و اخلاقی                                                                         ۹

۱-۲-۱۲-۱- پرورش دینی                                                                                         ۹

۱-۲-۱۲-۲- تربیت اخلاقی                                                                                        ۹

۱-۲-۱۳- نتایج و توصیه ها                                                                                     ۱۰

۱-۳- روان شناسی کودک                                                                                       ۱۰

۱-۳-۱- مفاهیم بنیادی در روان شناسی رشد                                                                ۱۱

۱-۳-۱-۱- تعریف رشد                                                                                           ۱۱

۱-۳-۱-۲- مفهوم پختگی (رسیدگی)                                                                         ۱۱

۱-۳-۱-۳- مراحل رشد و تحول کودکان                                                                      ۱۱

۱-۳-۲- تفاوت رشد و پرورش                                                                                   ۱۵

۱-۳-۳- نیازها و علایق کودک                                                                                  ۱۵

۱-۳-۳-۱- نیازهای اساسی کودکان از دیدگاه روان شناسان                                                    ۱۶

۱-۳-۳-۲- نیازها و علایق ذاتی کودکان                                                                           ۱۷

۱-۴- کودک و هنر                                                                                                     ۲۳

۱-۴-۱- دنیای کودک در نقاشی های او                                                                            ۲۳

۱-۴-۲- شناخت ویژگی های روانی کودکان از نقاشی های آنان                                               ۲۳

۱-۴-۳- اهمیت و تاثیر رنگ در کودکان                                                                            ۲۴

۱-۴-۴- روان شناسی رنگ ها                                                                                         ۲۴

۱-۴-۵- کودکان و رنگ ها                                                                                             ۲۴

۱-۵- کودک و ادبیات کودک                                                                                          ۲۵

۱-۵-۱- داستان                                                                                                        ۲۵

۱-۵-۲- شعر                                                                                                           ۲۶

۱-۵-۳- قصه                                                                                                           ۲۶

۱-۶- نتیجه گیری                                                                                                    ۲۶

۱-۷- راهنمای والدین در انتخاب شغل آینده برای کودکان                                                                                              ۲۷

فصل دوم

اقلیم و تحلیل سایت                                                                                                       ۷۱-۳۰

۲-۱- موقعیت جغرافیایی                                                                                      ۳۰

۲-۲- موقعیت طبیعی                                                                                                               ۳۲

۲-۲-۱  توپوگرافی وناهمواریهای شهر تهران                                                                         ۳۲

۲-۲-۲-  منابع آب شهرتهران                                                                                          ۳۴

۲- ۲-۳ پوشش گیاهی شهرتهران                                                                                           ۳۶

۲-۲-۴  خصوصیات زمین شناسی (مرتبط با زلزله ) شهرتهران                                                ۳۷

۲-۳ ویژگیهای اقلیمی                                                                                                              ۳۹

۲-۳-۱  تاثیر طراحی اقلیمی در صرفه جویی انرژی                                                           ۳۹

۲-۳-۲  بررسی نمودار بیو کلماتیک شهر تهران                                                                       ۴۴

۲-۳-۳  بررسی نمودار بیوکلماتیک انسانی شهرتهران                                                             ۴۵

۲-۳-۴  بررسی نمودار بیوکلماتیک ساختمانی شهر تهران                                                      ۴۶

۲-۳-۵  نتایج حاصل از جداول ماهونی شهر تهران                                                           ۴۶

۲-۳-۶  تعیین جهت وفرم ساختمان با توجه به اقلیم                                                       ۴۷

۲-۳-۷  انتخاب نوع مصالح با توجه به اقلیم                                                                      ۵۶

۲-۳-۸- نتیجه گیری وتعیین تدابیر طراحی اقلیمی                                                        ۵۸

۲-۴- درباره منقطه ۱                                                                                                        ۶۰

۲-۴-۱ سیری در گذشته شمیران                                                                                  ۶۲

۲-۴-۳- مشخصات جغرافیای طبیعی منطقه یک                                                      ۶۳

۲-۴-۴ چشم انداز توسعه منطقه یک                                                                           ۶۳

۲-۴-۵ نمایش نقشه با گوگل مپ                                                                                        ۶۴
۲-۴-۶- محلات منطقه                                                                                                      ۶۴

۲-۴-۷-ناحیه ی ۴ (جماران)                                                                                              ۶۵

۲-۴-۸- محدوده جغرافیایی                                                                                             ۶۶

۲-۵-۱- موقعیت زمین                                                                                                       ۶۸

۲-۵-۲- بررسى واحد هاى همسایگى                                                                               ۶۹

۲-۵-۳- بررسى دید و منظر                                                                                            ۶۹

۲-۵-۴- بررسی جهت باد غالب                                                                                        ۷۱

۲-۵-۵- بررسی جهت تابش نور خورشید                                                                         ۷۱

فصل سوم

بررسی نمونه های مشابه داخلی و خارجی                                                                  ۹۶-۷۲

۳-۱- نمونه های خارجی                                                                                       ۷۲

۳-۱-۱- قصر کودکان من (ماتسوزاکا- ژاپن)                                                               ۷۲

۳-۱-۱-۱- معماران                                                                                             ۷۲

۳-۱-۱-۲- کودکان                                                                                              ۷۳

۳-۱-۲- مرکز مراقبت روزانه کودکان اولونسالو                                                             ۷۸

۳-۱-۲-۱- معماران                                                                                             ۷۸

۳-۱-۲-۲- کودکان                                                                                             ۷۹

۳-۱-۲-۳- مدیریت                                                                                             ۸۰

۳-۱-۳-۱- موزه کودکان منهتن                                                                                    ۸۲

                          ۸۴ Chicago Children’s Museum at Navy Pier 3-1-3-2 

.                                   ۸۶Children’s museum of Denver3-1-3-3-

۳-۲- نمونه داخلی/ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران                                    ۸۸

۳-۲-۱- سازمان                                                                                                 ۸۹

۳-۲-۱-۱- معاونت تولید                                                                                      ۸۹

۳-۲-۱-۲- معاونت فرهنگی                                                                                   ۹۱

۳-۲-۱-۳- معاونت پژوهش                                                                                   ۹۳

۳-۲-۱-۴- معاونت تولید                                                                                     ۹۵

۳-۲-۱-۵- حوزه مدیر عامل                                                                                 ۹۵

فصل چهارم

ضوابط طراحی                                                                                                          ۱۱۸-۹۷

۴-۱-  طراحی                                                                                                  ۹۷

۴-۱-۱- ارتقاء سطح علوم و فرهنگ برای کودکان                                                        ۹۸

۴-۱-۲- آموزش و برنامه ریزی اوقات فراغت کودکان از طریق بازی                            ۹۸

۴-۱-۳- تلاش برای تقویت و پرورش رفتارهای هنجارسازی در کودکان                      ۹۹

۴-۱-۴- خودکفایی نسبی کودکان                                                                              ۹۹

۴-۲- معیارهای طراحی                                                                                              ۱۰۰

۴-۲-۱- معیارهای زیست محیطی                                                                              ۱۰۰

۴-۲-۲- معیارهای زیبایی شناختی                                                                            ۱۰۰

۴-۲-۳- معیارهای عملکردی                                                                                      ۱۰۰

۴-۲-۴- معیارهای ایجاد آسایش در فضاهای داخلی                                                  ۱۰۴

۴-۳-۱ اندازه های بدن کودکان (پیش دبستانی)                                                        ۱۰۵

۴-۳-۲ ضریب اندازه های تجهیزات نسبت به قد ایستاده کودک (در حالت سکون)   ۱۰۵

۴-۳-۳ ضریب اندازه های تجهیزات نسبت به قد ایستاده کودک                               ۱۰۶

۴-۳-۴  طراحی زمین بازی                                                                                       ۱۰۷

۴-۳-۵ وسایل بازی                                                                                                  ۱۰۷

۴-۳-۶ گیاهان مناسب                                                                                             ۱۰۷

۴-۴- بررسی آماری فضاهای مورد علاقه کودکان (زیر۱۲ سال)                             ۱۰۸

۴-۴-۱- نمونه هایی از فرم آمارگیری                                                                       ۱۰۹

فصل پنجم

مبانی نظری طراحی                                                                                                ۱۱۹-۱۳۱

۵-۱- بررسی الگوهای شهری در تناسب با موضوع                                                      ۱۱۹

۵-۱-۱- الگوی شماره ۵۷، کودک در شهر                                                                ۱۱۹

۵-۱-۲- الگوی شماره ۷۳، زمین های بازی اکتشافی                                                   ۱۱۹

۵-۱-۳- الگوی شماره ۷۵، خانواده (The Family)                                                  ۱۲۰

۵-۱-۴- الگوی شماره ۸۶ ، خانه کودک (Children Home)                                      ۱۲۱

۵-۱-۵- الگوی شماره ۱۳۷، محوطه کودک                                                               ۱۲۱

۵-۱-۶- الگوی شماره ۲۰۳، غارهای کودکان                                                             ۱۲۲

۵-۱-۷- نتیجه گیری                                                                                          ۱۲۲

۵-۲- مقدمه ای بر معماری کودکان                                                                        ۱۲۳

۵-۲-۱- کودک، فضا و معماری                                                                              ۱۲۵

۵-۲-۲- محیط های مناسب برای کودکان                                                                 ۱۲۵

۵-۲-۳- دریافت حسی و هوشی فضای معماری                                                          ۱۲۶

۵-۲-۴- کودک و فضای ساخته شده                                                                       ۱۲۷

۵-۲-۵- درک و توجه به فضا                                                                                ۱۲۸

۵-۲-۶- نیاز به تملک فضا                                                                                   ۱۲۸

۵-۲-۷- حرکت و سروصدا                                                                                   ۱۲۸

۵-۲-۸- طراحی فضا با توجه به مشکلات رفتاری و روانی کودکان                                   ۱۲۸

۵-۲-۹- خصوصیات معمار                                                                                  ۱۲۹

۵-۲-۱۰- نتیجه گیری                                                                                     ۱۳۰

فصل ششم

 طراحی                                                                                                                 ۱۵۵-۱۳۱

مقدمه (برنامه ریزی معماری و چگونگی تحقیق)                                                        ۱۳۲

۶-۱- سیاست های کلی برنامه ریزی، تعیین اهداف و هدف های عملیاتی                          ۱۳۳

۶-۱-۱- ارتقاء سطح علوم و فرهنگ برای کودکان                                                       ۱۳۳

۶-۱-۲- آموزش وبرنامه ریزی اوقات فراغت کودکان از طریق بازی                                    ۱۳۳

۶-۱-۳- تلاش برای تقویت و پرورش رفتارهای هنجارسازی در کودکان                              ۱۳۴

۶-۱-۴- خودکفایی نسبی کودکان                                                                          ۱۳۴

۶-۲- معیارهای طراحی                                                                                       ۱۳۵

۶-۲-۱- معیارهای زیست محیطی                                                                          ۱۳۵

۶-۲-۲- معیارهای زیبایی شناختی                                                                         ۱۳۵

۶-۲-۳- معیارهای عملکردی                                                                                ۱۳۵

۶-۳- تناسبات انسانی و نقش آن در طراحی                                                              ۱۳۵

۶-۴- اصول و معیارهای طراحی فضاهای آموزشی                                                       ۱۳۶

۶-۴-۱- مکان یابی واحدهای آموزشی                                                                      ۱۳۶

۶-۴-۲- شرایط محیطی                                                                                      ۱۳۷

۶-۴-۳- جهت یابی                                                                                            ۱۳۷

۶-۴-۴- دسترسی                                                                                              ۱۳۷

۶-۴-۵- ظرفیت                                                                                                ۱۳۷

۶-۴-۶- ایمنی                                                                                                  ۱۳۸

۶-۴-۷- معیارهای ایجاد آسایش در فضاهای داخلی                                                     ۱۴۲

۶-۵-۱- سازه :مراحل اجرای سازه یوبوت                                                               ۱۴۳

۶-۵-۲- مشخصات طراحی سیستم دال مجوف یوبوت                              ۱۴۸

۶-۶- برنامه فیزیکی طرح                                                                                          ۱۴۹

۶-۶-۱- بخش تحقیقات و پژوهش                                                                             ۱۴۹                

۶-۶-۱-۱- آشنایی با گیاهان و جانوران                                                             ۱۴۹

۶-۶-۱-۲- کتابخانه مرکزی                                                                                      ۱۴۹

۶-۶-۲- بخش آموزشی                                                                                            ۱۵۰

۶-۶-۳- بخش عملکردهای نمایشی                                                                         ۱۵۰

۶-۶-۳-۱- نمایشگاه دائمی : (کودک، تاریخ و علم)                                           ۱۵۰

۶-۶-۳-۲- نمایشگاه موقت                                                                                     ۱۵۰

۶-۶-۴- بخش اداری : (مدیریت و روابط عمومی)                                              ۱۵۰

۶-۶-۵- بخش خدماتی و رفاهی                                                                              ۱۵۱

۶-۶-۶-۱- رستوران                                                                                                ۱۵۱

۶-۶-۶-۲- سرایداری                                                                                  ۱۵۱

۶-۶-۶-۳- سرویس های بهداشتی                                                                ۱۵۱

۶-۶-۶-۴- فضاهای تأسیساتی                                                                           ۱۵۱

۶-۶-۷- بخش فضاهای باز محوطه                                                                     ۱۵۲

۶-۶-۷-۱- محل تجمع و قدم زدن                                                             ۱۵۲

۶-۶-۷-۲- فضای سبز                                                                                       ۱۵۲

۶-۶-۷-۳- فضاهای بازی                                                                                  ۱۵۲

۶-۶-۷-۴- فضاهای ورزشی و تفریحی                                                             ۱۵۳

۶-۶-۷-۵- فضاهای ارتباطی و فضاهای غیر مفید محوطه                             ۱۵۳

۶-۷-۱- پلان ها ی طرح                                                                             ۱۵۶

۶-۷-۲- برش های طرح                                                                                ۱۶۱

۶-۷-۳- نماهای طرح                                                                                ۱۶۳

۶-۷-۴-  رندرهای خارجی                                                                            ۱۶۷

۶-۷-۵- رندرهای داخلی                                                                           ۱۷۰

——————————————————————————————

راهنمای خرید از سایت

همان طور که در تصویر راهنمای بالا مشاهده می کنید خرید پروژه های دانشگاهی به راحتی و در ۴ مرحله صورت میگیرد. قبل از هر کاری فایل پروژه ، پایان نامه و یا تحقیق مورد نظر خود را از طریق دسته بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید.سپس کلید خرید مربوط به فایل مورد نظر را زده و اطلاعات مورد نظر شامل آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.(دقت کنید آدرس ایمیل به صورت صحیح وارد شود چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال میشود).پس از درج اطلاعات با زدن مجدد کلید خرید به درگاه بانک هدایت میشوید و پس از پرداخت مبلغ فایل خود لینک دانلود فایل به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و یا بروز هر گونه مشکل در پرداخت با تلفن پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید.

شماره پشتیبانی:

۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ – آقای حمیدی – ۸ صبح تا ۱۲ شب

پرداخت از طریق کلیه کارت های بانکی امکان پذیر می باشد.

——————————————————————————————

نام محصول:مطالعات طراحی تفریحی کودک

فرمت رساله:word

تعداد صفحات:۱۷۰

حجم فایل:۲۲ مگابایت

سایر فایل های همراه:نقشه های اتوکدی طرح

قیمت قبل از تخفیف 35000 تومان

———————————————————————————

مطالعات طراحی مجموعه تفریحی کودک،پایان نامه مجموعه تفریحی کودک،رساله مجموعه تفریحی کودک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن