رساله های کارشناسی معماری

مطالعات مجتمع ورزش های آبی

کد محصول:۱۰۳۸

چکیده:

شنا مهارت یا ورزش شناور ماندن و حرکت  درون آب است .

تاریخچه شنا به عنوان یک ورزش در ایران ، بسیار کوتاه است و به طور کلی هم این رشته از ورزش به نسبت دیگر رشته ها در کشور ما چندان پیشرفتی حاصل نکرده است . درحالی که به جهت موقعیت جغرافیایی ایران که در شمال و جنوب کشور به دریا متصل است و هم به جهت تاکیدات مذهبی ، می بایستی این ورزش را مورد توجه قرار می داند.

این پروژه در پی آن است تا با ایجاد محیطی مناسب جهت استفاده مردم از استخرهای مجموعه علاوه بر داشتن فعالیت بدنی به ورزشی که هم از لحاظ فرهنگی و هم از لحاظ اقلیمی با آن خو گرفته  اند بپردازند.

پروژه حاضر مجتمع ورزشهای آبی شوشتر می باشد که با استفاده از مفاهیمی همچون آبشارهای شوشتر وعنصر مورد توجه در شوشتر که همان آب می باشد در نزدیکی آبشارهای شوشتر در زمینی به مساحت ۵ هکتار در نظر گرفته شده است.

در این رساله به مطالعات فرهنگی و اجتماعی، مباحث اقلیمی، نمونه های مشابه ودر نهایت ارائه طرح پیشنهادی پرداخته میشود.

درجهان کنونی، دنیا با مشکل اعتیاد مواجه است همانطور که جرایم مواد مخدر بین المللی ترین و سازمان یافته ترین جرایم را تشکیل می دهد، اعتیاد هم بزرگترین و بین المللی ترین مسئله ای است که در سطح جهان وجود دارد. متاسفانه امروزه بیشترین قربانیان اعتیاد، طبقه ی جوان جوامع هستند.

در ایران اولین عاملی که در گسترش و رواج مواد مخدر بیشترین سهم را داشته است. پذیرش مواد مخدر به عنوان یک داروی موثر ومسکن دردها از سوی مردم وبه علت عدم آگاهی و بی اطلاعی از اثرات مخرب مواد بوده است.

بررسی اعتیاد در زمان حاضر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.از یک طرف جمعیت جامعه ی ایران جوان است و از طرف دیگر جوانان اصلی ترین قربانیان مواد مخدرهستند چرا که جوانان به خاطر خصوصیات جوانی، آسیب پذیری بیشتری دارند چون پویا و جستجو گرند.

دانلود فهرست رساله مجتمع ورزش های آبی

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول: مطالعات و رساله مجتمع ورزش های آبی
فرمت فایل:word
تعداد صفحات:۱۳۳ صفحه
حجم فایل:۲۰
مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 34000 تومان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن