رساله های کارشناسی معماری

مطالعات طراحی خانه مد و لباس ۱۴۹ صفحه

کد محصول:۰۴۳

مطالعات طراحی کانون اندیشه و کتاب ۱۴۹ صفحه،همراه با نقشه های کامل اتوکدی

——————————————————————————————

راهنمای خرید از سایت

همان طور که در تصویر راهنمای بالا مشاهده می کنید خرید پروژه های دانشگاهی به راحتی و در ۴ مرحله صورت میگیرد. قبل از هر کاری فایل پروژه ، پایان نامه و یا تحقیق مورد نظر خود را از طریق دسته بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید.سپس کلید خرید مربوط به فایل مورد نظر را زده و اطلاعات مورد نظر شامل آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.(دقت کنید آدرس ایمیل به صورت صحیح وارد شود چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال میشود).پس از درج اطلاعات با زدن مجدد کلید خرید به درگاه بانک هدایت میشوید و پس از پرداخت مبلغ فایل خود لینک دانلود فایل به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و یا بروز هر گونه مشکل در پرداخت با تلفن پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید.

شماره پشتیبانی:

۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ – آقای حمیدی – ۸ صبح تا ۱۲ شب

پرداخت از طریق کلیه کارت های بانکی امکان پذیر می باشد.

——————————————————————————————

نام محصول:مطالعات طراحی خانه مد و لباس

فرمت رساله:word

تعداد صفحات:۱۴۹

حجم فایل: ۱۸ مگابایت

قیمت قبل از تخفیف 35000 تومان

——————————————————————————

فهرست مطالب:

فصل اول: مبانی نظری                                                                                           صفحه

اهمیت توجه به لباس ، ضرورت ایجاد خانه مد و نمایشگاه های لباس                           ۵

سرچشمه وتاریخچه نمایشگاه                                                                        ۷

اهداف مشارکت در نمایشگاه ها                                                                   ۹

نمایشگاه های عمومی                                                                                ۹

نمایشگاه های تخصصی                                                                              ۱۰

۱- انواع نمایشگاه‌ها از نظر جغرافیای محل برگزاری                                            ۱۰

۲- انواع نمایشگاه‌ها ازنظر مدت زمان برگزاری                                                  ۱۱

۳- انواع نمایشگاه‌ها از نظر هدف                                                                     ۱۱

۴- انواع نمایشگاه‌ها از نظر تنوع کالا                                                                       ۱۲

آشنایی بیشتر با برخی نمایشگاه‌ها                                                               ۱۲

مهمترین مزایای مشارکت در نمایشگاه‌های تخصصی                                           ۱۳

مقایسه نمایشگاه‌های بین‌المللی بازرگانی و نمایشگا‌های جهانی                              ۱۴

لزوم ، نقش و اهداف مراکز بازرگانی و نمایشگاهی                                             ۱۷

اهداف نمایشگاه بین المللی                                                                                ۱۷

اثرات نمایشگاه بین المللی                                                                      ۱۷

اثرات فرهنگی                                                                                            ۱۷

– جنبه آموزشی نمایشگاه ها                                                                  ۱۸

– موزه ها ، نمایشگاه های دائمی تداوم میراث ها                                            ۱۹

اثرات هنری                                                                                  ۱۹

– نقش نمایشگاه ها در پیشرفت معماری                                                        ۱۹

اثرات اقتصادی                                                                               ۲۲

اثرات اجتماعی                                                                                 ۲۴

فصل دوم: استانداردها ، ضوابط طراحی و برنامه فیزیکی خانه مد       

 سالن همایش خانه مد                                                                           ۲۷

-موزه ها وگالری های هنری                                                                    ۲۹

نکاتی در باب معماری موزه                                                                     ۲۹

خصوصیات گالری ها                                                                            ۳۲

کتابخانه تخصصی خانه مد                                                                     ۳۳

دفاتر اداری                                                                                       ۳۷

اصول کار اداری و دفتری                                                                      ۳۸

طراحی محل کار                                                                                ۴۰

امکانات سرویس                                                                                 ۴۱

رستوران ها                                                                                       ۴۲

سالن های نمایش                                                                               ۴۳

پنجره ها                                                                                          ۴۶

پله ها                                                                                              ۴۶

بخش پژوهشی خانه مد                                                                        ۴۷

بخش آموزش طراحی پارچه و لباس                                                          ۴۷

انبارها                                                                                              ۴۷

پارکینگ                                                                                           ۴۹

تاسیسات                                                                                          ۴۹

بخش نمایشگاهی خانه مد                                                                ۴۹

پشتیبانی و تجهیزات                                                                         ۵۰

فرهنگی اجتماعی                                                                         ۵۰

اداری تجاری رفاهی                                                                        ۵۱

فضای سبز                                                                                  ۵۱

محاسبه ظرفیت خانه مد ( نمایشگاه و مرکز آموزش طراحی )                          ۵۱

بخش اداری                                                                                   ۵۲

معاونت بازاریابی                                                                              ۵۲

معاونت تحقیقات و برنامه ریزی                                                             ۵۲

تولید نخ و پارچه و سایر لوازم طراحی لباس                                                         ۵۳

معاو نت خدمات صادراتی                                                                  ۵۳

معاونت مالی اداری                                                                                    ۵۳

بخش خدماتی                                                                               ۵۴

سالن های اجتماعات ( آمفی تئاتر )                                                               ۵۴

کامپیوتر ( مرکز اطلاعات ماهواره ای )                                                    ۵۴

پست                                                                                                 ۵۴

بیمه                                                                                            ۵۵

گروه بندی کاربری ها                                                                            ۵۶

کار بری های گسترده                                                                            ۵۶

کار بری های متمرکز                                                                                ۵۶

فضاهای نمایشگاهی                                                                                   ۵۶

تجهیزاتی پشتیبانی                                                                                   ۵۷

خدمات عمومی                                                                                   ۵۷

مکان یابی کاربری ها در سایت                                                                ۵۸

ورودی ها                                                                                                  ۵۸

شبکه ارتباطی                                                                                   ۵۸

پارکینگ ها                                                                                      ۵۸

خدمات عمومی                                                                                 ۵۸

مجموعه نمایشگاهی                                                                            ۵۹

‏جزئیات و کلیات در طراحی نمایشگاه                                                         ۵۹

‏ روشنایی در نما یشگاه                                                                         ۵۹

‏کنترل نور مصنوعی                                                                             ۶۰

‏ طریقه نمایش یک شیء                                                                       ۶۰

تجزیه کالا                                                                                        ۶۱

‏اهمیت جلب انظار                                                                                        ۶۱

سیرکولاسیون                                                                                        ۶۱

تالار ورودی                                                                                           ۶۱

گالری ها یا تالار نمایش                                                                       ۶۲

‏طراحی برای مردم                                                                                       ۶۲

فصل سوم: نمونه های مشابه                                                   

اولین نمایشگاههای امروزین                                                                     ۶۶

نمایشگاه های جهانی در قرنی که گذشت                                                    ۶۷

نمایشگاه بزرگ لندن ۱۸۵۱ (قصر بلورین)                                                       ۶۹

تاریخچه نمایشگاه در ایران                                                                    ۷۳

اتحادیه نمایشگاه های جهانی و عضویت ایران در آن                                            ۷۵

موزه ی لباس ژاپن                                                                                  ۷۷

نمایشگاه مجموعه ی لباس های موزه بروکلین                                                 ۷۷

London fashion house                                                   ۸۰

نمونه های داخلی                                                                                    ۸۳

موزه ی مردم شناسی تهران                                                                              ۸۳

نقد نمونه ها                                                                                         ۸۳

مرکز خرید الماس ایرانیان در تهران                                                              ۸۴

مرکز خرید الماس شرق در مشهد                                                             ۸۹

آشنایی با وضع موجود نمایشگاه تهران                                                         ۹۱

ارزیابی وضع موجود نمایشگاه تهران                                                                   ۹۳

فصل چهارم: مطالعات اقلیمی ومحیطی بستر طرح

مقدمه                                                                                            ۹۶

ویژگیهای جغرافیائی شهر تهران                                                                 ۹۶

موقعیت طبیعی شهر تهران                                                                               ۹۶

ویژگی‌های اقلیمی‌‌شهر تهران                                                                  ۹۷

توپوگرافی                                                                                       ۱۰۶

آب های سطحی                                                                               ۱۰۷

آب های زیرزمینی                                                                                        ۱۰۸

مطالعات زمین شناسی                                                                        ۱۰۹

خطر زمین لرزه گسترده تهران                                                               ۱۱۱

جهت گیری ساختمان در رابطه بااقلیم                                                      ۱۱۳

فرم ساختمان در رابطه با اقلیم                                                              ۱۱۳

جهت در سایبان                                                                              ۱۱۴

فصل پنجم: روند طراحی

سایت پلان                                                                                                 ۱۱۷

ایده اصلی شکل گیری طرح (انگاره طرح )                                                              ۱۱۹

کانسپت در فرایند طراحی                                                                                  ۱۱۹

روند طراحی                                                                                                   ۱۲۰

مفاهیم به کار رفته در پروژه (فرآیند طراحی)                                                           ۱۲۷

بخش بندی فضاها                                                                                           ۱۲۷

گالری ها                                                                                                      ۱۲۸

فضاهای بخش اداری                                                                                       ۱۳۱

کافی شاپ و مدیا بار                                                                                       ۱۳۱

بخش های اجتماعی                                                                                        ۱۳۲

پلان های اولیه و اتود وسرانه ها                                                                          ۱۳۲

منابع                                                                                                           ۱۴۹

مطالعات طراحی کانون اندیشه و کتاب ۱۴۹ صفحه،همراه با نقشه های کامل اتوکدی

——————————————————————————————

راهنمای خرید از سایت

همان طور که در تصویر راهنمای بالا مشاهده می کنید خرید پروژه های دانشگاهی به راحتی و در ۴ مرحله صورت میگیرد. قبل از هر کاری فایل پروژه ، پایان نامه و یا تحقیق مورد نظر خود را از طریق دسته بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید.سپس کلید خرید مربوط به فایل مورد نظر را زده و اطلاعات مورد نظر شامل آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.(دقت کنید آدرس ایمیل به صورت صحیح وارد شود چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال میشود).پس از درج اطلاعات با زدن مجدد کلید خرید به درگاه بانک هدایت میشوید و پس از پرداخت مبلغ فایل خود لینک دانلود فایل به ایمیل شما ارسال میگردد.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و یا بروز هر گونه مشکل در پرداخت با تلفن پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید.

شماره پشتیبانی:

۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ – آقای حمیدی – ۸ صبح تا ۱۲ شب

پرداخت از طریق کلیه کارت های بانکی امکان پذیر می باشد.

——————————————————————————————

نام محصول:مطالعات طراحی خانه مد و لباس

فرمت رساله:word

تعداد صفحات:۱۴۹

حجم فایل: ۱۸مگابایت

قیمت قبل از تخفیف 35000 تومان

——————————————————————————

مطالعات طراحی خانه مد و لباس ،رساله خانه مد و لباس،پایان نامه خانه مد و لباس،نقشه خانه مد و لباس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن