رساله های کارشناسی معماری

مطالعات مرکز تحقیقات برنج،همراه با نقشه های اتوکدی کامل

کد محصول:۱۰۴۳

چکیده:

موضوع پروژه ای که در پیش رو دارید،طراحی مرکز تحقیقات برنج کشور می باشد.هدف این مجموعه این است که علاوه بر تامین عملکرد مورد نیاز،پا را از قالب مراکز تحقیقاتی رایج در کشور فراتر گذاشته و ساختمان آن را تبدیل به یک اثر معماری نماید.
در کشورهای پیشرفته ی دنیا،ساختمان های مراکز تحقیقاتی نمایانگر تکنولوژی روز و نمادی برای معماری مدرن محسوب می شوند ولی در ایران معماری این مراکز هنوز حرفی برای گفتن ندارند.
از مهمترین اهداف عملکردی این پروژه می توان افزایش بهره وری صنعت برنج کاری،تامین سلامت غذایی برنج،آموزش برنج کاران،حفظ میراث گذشتگان و ارتقای جایگاه ایران در صنعت تهیه و تولید و عرضه ی برنج در تجارت جهانی این محصول را نام برد.
روش هایی که برای جمع آوری اطلاعات این پروژه استفاده شد عبارتند از روش کتابخانه ای،اینترنتی و میدانی.
به دلیل تازگی این مبحث در عرصه ی معماری ایران و کمبود اطلاعات کتابخانه ای،اطلاعات میدانی نقش قابل توجهی را در این پروژه ایفا کردند.پس از انجام مطالعات مورد نیاز و به دسا آوردن اصول ثابت نظری و مساحت فضاها،طراحی این مرکز آغاز گشت
در پایان امیدواریم این گام،راهگشای گام های بعدی در عرصه ی طراحی مراکز تحقیقاتی باشد.

دانلود فهرست رساله مرکز تحقیقات برنج

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول: مطالعات مرکز تحقیقات برنج،همراه با نقشه های اتوکدی کامل
فرمت فایل:word
تعداد صفحات:۱۰۵ صفحه
حجم فایل:۲۲
مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 20000 تومان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن