مطالعات طراحی مجموعه تفریحی کودک ۱۷۰ صفحه،به همراه نقشه های اتوکدی کامل
کد محصول:۰۳۳
مطالعات طراحی مجموعه تفریحی کودک ۱۷۰ صفحه،به همراه نقشه های اتوکدی کامل
——————————————————————————————
راهنمای خرید از سایت
شماره پشتیبانی:
۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ – آقای حمیدی – ۸ صبح تا ۱۲ شب
پرداخت از طریق کلیه کارت های بانکی امکان پذیر می باشد.
——————————————————————————————
نام محصول:مطالعات طراحی تفریحی کودک
فرمت رساله:word
تعداد صفحات:۱۷۰
حجم فایل:۲۲ مگابایت
سایر فایل های همراه:نقشه های اتوکدی طرح
———————————————————————————
فهرست مطالب صفحه
فصل اول
مطالعات پایه ۲۶ – ۱
۱-۱- فراغت ۱
۱-۱-۱- کارکردهای فراغت ۱
۱-۱-۲- تحولات کمی و کیفی در گذران اوقات فراغت ۱
۱-۱-۳- ضرورت برنامه ریزی برای اوقات فراغت ۲
۱-۲- پرورش کودک ۲
۱-۲-۱- کودک و اجتماع ۲
۱-۲-۲- روان شناسی تربیتی ۲
۱-۲-۲-۱- هدف های تربیتی بر بنیاد دموکراسی ۳
۱-۲-۲-۲- هدف های تربیتی اسلام ۳
۱-۲-۳- هدف از پرورش کودکان ۴
۱-۲-۴- شرایط اجرای اصول و روش های صحیح تربیت ۴
۱-۲-۵- ویژگی های ذهنی- شناختی کودکان ۵
۱-۲-۶- انطباق و سازگاری با محیط ۵
۱-۲-۶-۱- شرایط انطباق با محیط ۶
۱-۲-۷- تاثیر سرگرمی های مفید در پرورش کودک ۶
۱-۲-۸- تامین امنیت و آسایش خاطر کودکان ۷
۱-۲-۹- اعتماد به نفس، امیدواری و خوش بینی ۷
۱-۲-۱۰- عدم پذیرش مسئولیت در کودکان ۸
۱-۲-۱۱- روش پرورش ذوق و قریحه، هنر و زیبایی شناسی در کودکان ۹
۱-۲-۱۲- روش پرورش دینی و اخلاقی ۹
۱-۲-۱۲-۱- پرورش دینی ۹
۱-۲-۱۲-۲- تربیت اخلاقی ۹
۱-۲-۱۳- نتایج و توصیه ها ۱۰
۱-۳- روان شناسی کودک ۱۰
۱-۳-۱- مفاهیم بنیادی در روان شناسی رشد ۱۱
۱-۳-۱-۱- تعریف رشد ۱۱
۱-۳-۱-۲- مفهوم پختگی (رسیدگی) ۱۱
۱-۳-۱-۳- مراحل رشد و تحول کودکان ۱۱
۱-۳-۲- تفاوت رشد و پرورش ۱۵
۱-۳-۳- نیازها و علایق کودک ۱۵
۱-۳-۳-۱- نیازهای اساسی کودکان از دیدگاه روان شناسان ۱۶
۱-۳-۳-۲- نیازها و علایق ذاتی کودکان ۱۷
۱-۴- کودک و هنر ۲۳
۱-۴-۱- دنیای کودک در نقاشی های او ۲۳
۱-۴-۲- شناخت ویژگی های روانی کودکان از نقاشی های آنان ۲۳
۱-۴-۳- اهمیت و تاثیر رنگ در کودکان ۲۴
۱-۴-۴- روان شناسی رنگ ها ۲۴
۱-۴-۵- کودکان و رنگ ها ۲۴
۱-۵- کودک و ادبیات کودک ۲۵
۱-۵-۱- داستان ۲۵
۱-۵-۲- شعر ۲۶
۱-۵-۳- قصه ۲۶
۱-۶- نتیجه گیری ۲۶
۱-۷- راهنمای والدین در انتخاب شغل آینده برای کودکان ۲۷
فصل دوم
اقلیم و تحلیل سایت ۷۱-۳۰
۲-۱- موقعیت جغرافیایی ۳۰
۲-۲- موقعیت طبیعی ۳۲
۲-۲-۱ توپوگرافی وناهمواریهای شهر تهران ۳۲
۲-۲-۲- منابع آب شهرتهران ۳۴
۲- ۲-۳ پوشش گیاهی شهرتهران ۳۶
۲-۲-۴ خصوصیات زمین شناسی (مرتبط با زلزله ) شهرتهران ۳۷
۲-۳ ویژگیهای اقلیمی ۳۹
۲-۳-۱ تاثیر طراحی اقلیمی در صرفه جویی انرژی ۳۹
۲-۳-۲ بررسی نمودار بیو کلماتیک شهر تهران ۴۴
۲-۳-۳ بررسی نمودار بیوکلماتیک انسانی شهرتهران ۴۵
۲-۳-۴ بررسی نمودار بیوکلماتیک ساختمانی شهر تهران ۴۶
۲-۳-۵ نتایج حاصل از جداول ماهونی شهر تهران ۴۶
۲-۳-۶ تعیین جهت وفرم ساختمان با توجه به اقلیم ۴۷
۲-۳-۷ انتخاب نوع مصالح با توجه به اقلیم ۵۶
۲-۳-۸- نتیجه گیری وتعیین تدابیر طراحی اقلیمی ۵۸
۲-۴- درباره منقطه ۱ ۶۰
۲-۴-۱ سیری در گذشته شمیران ۶۲
۲-۴-۳- مشخصات جغرافیای طبیعی منطقه یک ۶۳
۲-۴-۴ چشم انداز توسعه منطقه یک ۶۳
۲-۴-۵ نمایش نقشه با گوگل مپ ۶۴
۲-۴-۶- محلات منطقه ۶۴
۲-۴-۷-ناحیه ی ۴ (جماران) ۶۵
۲-۴-۸- محدوده جغرافیایی ۶۶
۲-۵-۱- موقعیت زمین ۶۸
۲-۵-۲- بررسى واحد هاى همسایگى ۶۹
۲-۵-۳- بررسى دید و منظر ۶۹
۲-۵-۴- بررسی جهت باد غالب ۷۱
۲-۵-۵- بررسی جهت تابش نور خورشید ۷۱
فصل سوم
بررسی نمونه های مشابه داخلی و خارجی ۹۶-۷۲
۳-۱- نمونه های خارجی ۷۲
۳-۱-۱- قصر کودکان من (ماتسوزاکا- ژاپن) ۷۲
۳-۱-۱-۱- معماران ۷۲
۳-۱-۱-۲- کودکان ۷۳
۳-۱-۲- مرکز مراقبت روزانه کودکان اولونسالو ۷۸
۳-۱-۲-۱- معماران ۷۸
۳-۱-۲-۲- کودکان ۷۹
۳-۱-۲-۳- مدیریت ۸۰
۳-۱-۳-۱- موزه کودکان منهتن ۸۲
۸۴ Chicago Children’s Museum at Navy Pier 3-1-3-2
. ۸۶Children’s museum of Denver3-1-3-3-
۳-۲- نمونه داخلی/ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران ۸۸
۳-۲-۱- سازمان ۸۹
۳-۲-۱-۱- معاونت تولید ۸۹
۳-۲-۱-۲- معاونت فرهنگی ۹۱
۳-۲-۱-۳- معاونت پژوهش ۹۳
۳-۲-۱-۴- معاونت تولید ۹۵
۳-۲-۱-۵- حوزه مدیر عامل ۹۵
فصل چهارم
ضوابط طراحی ۱۱۸-۹۷
۴-۱- طراحی ۹۷
۴-۱-۱- ارتقاء سطح علوم و فرهنگ برای کودکان ۹۸
۴-۱-۲- آموزش و برنامه ریزی اوقات فراغت کودکان از طریق بازی ۹۸
۴-۱-۳- تلاش برای تقویت و پرورش رفتارهای هنجارسازی در کودکان ۹۹
۴-۱-۴- خودکفایی نسبی کودکان ۹۹
۴-۲- معیارهای طراحی ۱۰۰
۴-۲-۱- معیارهای زیست محیطی ۱۰۰
۴-۲-۲- معیارهای زیبایی شناختی ۱۰۰
۴-۲-۳- معیارهای عملکردی ۱۰۰
۴-۲-۴- معیارهای ایجاد آسایش در فضاهای داخلی ۱۰۴
۴-۳-۱ اندازه های بدن کودکان (پیش دبستانی) ۱۰۵
۴-۳-۲ ضریب اندازه های تجهیزات نسبت به قد ایستاده کودک (در حالت سکون) ۱۰۵
۴-۳-۳ ضریب اندازه های تجهیزات نسبت به قد ایستاده کودک ۱۰۶
۴-۳-۴ طراحی زمین بازی ۱۰۷
۴-۳-۵ وسایل بازی ۱۰۷
۴-۳-۶ گیاهان مناسب ۱۰۷
۴-۴- بررسی آماری فضاهای مورد علاقه کودکان (زیر۱۲ سال) ۱۰۸
۴-۴-۱- نمونه هایی از فرم آمارگیری ۱۰۹
فصل پنجم
مبانی نظری طراحی ۱۱۹-۱۳۱
۵-۱- بررسی الگوهای شهری در تناسب با موضوع ۱۱۹
۵-۱-۱- الگوی شماره ۵۷، کودک در شهر ۱۱۹
۵-۱-۲- الگوی شماره ۷۳، زمین های بازی اکتشافی ۱۱۹
۵-۱-۳- الگوی شماره ۷۵، خانواده (The Family) ۱۲۰
۵-۱-۴- الگوی شماره ۸۶ ، خانه کودک (Children Home) ۱۲۱
۵-۱-۵- الگوی شماره ۱۳۷، محوطه کودک ۱۲۱
۵-۱-۶- الگوی شماره ۲۰۳، غارهای کودکان ۱۲۲
۵-۱-۷- نتیجه گیری ۱۲۲
۵-۲- مقدمه ای بر معماری کودکان ۱۲۳
۵-۲-۱- کودک، فضا و معماری ۱۲۵
۵-۲-۲- محیط های مناسب برای کودکان ۱۲۵
۵-۲-۳- دریافت حسی و هوشی فضای معماری ۱۲۶
۵-۲-۴- کودک و فضای ساخته شده ۱۲۷
۵-۲-۵- درک و توجه به فضا ۱۲۸
۵-۲-۶- نیاز به تملک فضا ۱۲۸
۵-۲-۷- حرکت و سروصدا ۱۲۸
۵-۲-۸- طراحی فضا با توجه به مشکلات رفتاری و روانی کودکان ۱۲۸
۵-۲-۹- خصوصیات معمار ۱۲۹
۵-۲-۱۰- نتیجه گیری ۱۳۰
فصل ششم
طراحی ۱۵۵-۱۳۱
مقدمه (برنامه ریزی معماری و چگونگی تحقیق) ۱۳۲
۶-۱- سیاست های کلی برنامه ریزی، تعیین اهداف و هدف های عملیاتی ۱۳۳
۶-۱-۱- ارتقاء سطح علوم و فرهنگ برای کودکان ۱۳۳
۶-۱-۲- آموزش وبرنامه ریزی اوقات فراغت کودکان از طریق بازی ۱۳۳
۶-۱-۳- تلاش برای تقویت و پرورش رفتارهای هنجارسازی در کودکان ۱۳۴
۶-۱-۴- خودکفایی نسبی کودکان ۱۳۴
۶-۲- معیارهای طراحی ۱۳۵
۶-۲-۱- معیارهای زیست محیطی ۱۳۵
۶-۲-۲- معیارهای زیبایی شناختی ۱۳۵
۶-۲-۳- معیارهای عملکردی ۱۳۵
۶-۳- تناسبات انسانی و نقش آن در طراحی ۱۳۵
۶-۴- اصول و معیارهای طراحی فضاهای آموزشی ۱۳۶
۶-۴-۱- مکان یابی واحدهای آموزشی ۱۳۶
۶-۴-۲- شرایط محیطی ۱۳۷
۶-۴-۳- جهت یابی ۱۳۷
۶-۴-۴- دسترسی ۱۳۷
۶-۴-۵- ظرفیت ۱۳۷
۶-۴-۶- ایمنی ۱۳۸
۶-۴-۷- معیارهای ایجاد آسایش در فضاهای داخلی ۱۴۲
۶-۵-۱- سازه :مراحل اجرای سازه یوبوت ۱۴۳
۶-۵-۲- مشخصات طراحی سیستم دال مجوف یوبوت ۱۴۸
۶-۶- برنامه فیزیکی طرح ۱۴۹
۶-۶-۱- بخش تحقیقات و پژوهش ۱۴۹
۶-۶-۱-۱- آشنایی با گیاهان و جانوران ۱۴۹
۶-۶-۱-۲- کتابخانه مرکزی ۱۴۹
۶-۶-۲- بخش آموزشی ۱۵۰
۶-۶-۳- بخش عملکردهای نمایشی ۱۵۰
۶-۶-۳-۱- نمایشگاه دائمی : (کودک، تاریخ و علم) ۱۵۰
۶-۶-۳-۲- نمایشگاه موقت ۱۵۰
۶-۶-۴- بخش اداری : (مدیریت و روابط عمومی) ۱۵۰
۶-۶-۵- بخش خدماتی و رفاهی ۱۵۱
۶-۶-۶-۱- رستوران ۱۵۱
۶-۶-۶-۲- سرایداری ۱۵۱
۶-۶-۶-۳- سرویس های بهداشتی ۱۵۱
۶-۶-۶-۴- فضاهای تأسیساتی ۱۵۱
۶-۶-۷- بخش فضاهای باز محوطه ۱۵۲
۶-۶-۷-۱- محل تجمع و قدم زدن ۱۵۲
۶-۶-۷-۲- فضای سبز ۱۵۲
۶-۶-۷-۳- فضاهای بازی ۱۵۲
۶-۶-۷-۴- فضاهای ورزشی و تفریحی ۱۵۳
۶-۶-۷-۵- فضاهای ارتباطی و فضاهای غیر مفید محوطه ۱۵۳
۶-۷-۱- پلان ها ی طرح ۱۵۶
۶-۷-۲- برش های طرح ۱۶۱
۶-۷-۳- نماهای طرح ۱۶۳
۶-۷-۴- رندرهای خارجی ۱۶۷
۶-۷-۵- رندرهای داخلی ۱۷۰
——————————————————————————————
راهنمای خرید از سایت
شماره پشتیبانی:
۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ – آقای حمیدی – ۸ صبح تا ۱۲ شب
پرداخت از طریق کلیه کارت های بانکی امکان پذیر می باشد.
——————————————————————————————
نام محصول:مطالعات طراحی تفریحی کودک
فرمت رساله:word
تعداد صفحات:۱۷۰
حجم فایل:۲۲ مگابایت
سایر فایل های همراه:نقشه های اتوکدی طرح
———————————————————————————
مطالعات طراحی مجموعه تفریحی کودک،پایان نامه مجموعه تفریحی کودک،رساله مجموعه تفریحی کودک