رساله های کارشناسی معماری

دانلود رساله موزه هنرهای تجسمی تهران +نقشه های اتوکدی کامل

دانلود رساله موزه هنرهای تجسمی تهران +نقشه های اتوکدی کامل

کد محصول:004

چکیده:

امروزه هنر نقش بسزایی در زندگی انسانها ایفا می کند به طوری که حتی در زندگی روزمره نیز شاهد کاربرد های بسیار آن بوده وهستیم و هنر در ایجاد آرامش همچنین ایجاد تنوع ودلپذیرتر شدن زندگی نیز نقش مهمی دارد و همه انسان ها کما بیش تاثیر آن را در زندگی تجربه نموده اند. ازجمله هنرهای رایج و بسیار گسترده هر کشور هنرهای تجسمی آن کشور به شمار می آید . هنر های تجسمی شامل هنر هایی است که از طریق بینایی با انسان ارتباط برقرار می کند و ازین رو طیف گسترده ای از هنر را شامل می شود بنا بر این هنر از جمله هنر هایی است که معرف فرهنگ وتا حدی آداب و رسوم مردم آن کشور نیز هست، همچنین هنر های جدید روز به روز علاوه بر تکمیل شدن و کاربردی تر شدن پیچیده تر نیز شده و همین پیچیدگی سبب ایجاد گستره ی بزرگتر و متنوع تر آن نیز گشته. همه این هنر ها نیاز به جایگاهی جهت ارائه و نگهداری دارند که این جایگاه به موزه اتلاق می گردد ، اما مسئله عدم وجود موزه ای با عنوان موزه هنر های تجسمی در تهران می باشد، علاوه بر احساس نیاز جهت وجود مکانی برای ارائه آثار بزرگ هنرمندان وجود فضایی جهت تبادل فرهنگی هنری جهت هنرمندان تجسمی امری بدیهی و طبعاً ضروری خواهد بود.

موزه هنرهای تجسمی تهران مجموعه ای فرهنگی آموزشی است که به عنوان یکی از مراکز فعالیت های هنری معاصر تهران معرفی می شود. خدمات بخش آموزشی این مجموعه با تاکید بر شاخه هایی از هنرهای تجسمی که شامل مجسمه سازی، نقاشی، ارتباطات تصویری (گرافیک)، عکاسی و چاپ ارائه می شود. این مجموعه قابلیت گسترش دیگر شاخه های هنرهای تجسمی را درخود دارا می باشد.

فعالیت عمده این مجموعه در گستره ارائه و نشر آثار هنری، آموزش و ایجاد ارتباط موثر بین اقشار اجتماعی و هنرمندان قرار می گیرد. تاثیر انکار ناپذیر افتخارات فرهنگی و معرفی و نقش آن ها در فرهنگ عمومی جامعه موجب شده که بستر سازی به گونه ای که بتوان فعالیت‏های اجتماعی را وارد روزمرگی اقشار جامعه کرد، از سوی اداره کننده گان جوامع مورد توجه قرار گیرند. این امر که به پویایی و انسجام روابط افراد جامعه جهت می بخشد، زیر بنای گسترش فرهنگ و شناخت هویت ملی را تشکیل می دهد.


مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود رساله موزه هنرهای تجسمی تهران +نقشه های اتوکدی کامل
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:156
  • حجم فایل:۲۵ مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد. 
قیمت قبل از تخفیف 45000 تومان

———————————————————————————————————————-

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

——————————————————————————————————————————————————-

 رساله موزه هنرهای تجسمی تهران, پروپوزال موزه هنرهای تجسمی تهران ، طراحی موزه هنرهای تجسمی تهران, برنامه فیزیکی موزه هنرهای تجسمی تهران,دانلود موزه هنرهای تجسمی تهران،دانلود موزه هنرهای تجسمی تهران ، رساله موزه هنرهای تجسمی تهران، طراحی موزه هنرهای تجسمی تهران، رساله موزه هنرهای تجسمی تهران ، طراحی موزه هنرهای تجسمی تهران،پایان نامه موزه هنرهای تجسمی تهران،پروپوزال موزه هنرهای تجسمی تهران

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن