پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان میلاد تهران به همراه پلانها و تصاویر

نمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان میلاد

کد محصول: E456

بیمارستان به عنوان محل درمان بیماران، همواره با شاخص اطاقهای عمل مقایسه و دارای معنی و مفهوم خواهد بود. از اولین بیمارستانهایی که داریوش کبیر به واسطه احداث آنها در سرزمینهای باستانی تحت نفوذ ایران، در کتیبه های مصری لقب، نیکوکار بزرگ، را از آن خود کرد، تا بیمارستان افتخارآمیز جندی شاپور در زمان ساسانیان، وهمچنین از بیمارستانهای مشهور قرون سوم و چهارم ایرانیان تا ….. به امروز، تعریف بیمارستان به عنوان محل درمان بیماران، ثابت بوده لیکن درباره اطاقهای عمل همواره تغییراتی را در تعاریف ظرفیت، جانمایی، اختصاصات، معماری داخلی، ارتباطات با سایر بخشها، اندازه ها، پارت بندیهای عملکردی، تجهیزات و منصوبات پزشکی و غیرپزشکی ثابت و پرتابل، شاهد بوده و هستیم.

تحلیل و بررسی بیمارستان میلاد تهران

از جمله بیمارستان های مهم کشور می توان به بیمارستان میلاد تهران اشاره کرد که به لحاظ معماری زیبا و در طراحی آن اصول استانداردهای طراحی معماری بیمارستان ها رعایت شده است.

بیمارستان فوق تخصصی میلاد که در شهر تهران و در مجاورت برج میلاد قرار دارد، با گنجایش ۱۰۰۰ تخت، من جمله بزرگترین بیمارستان‌های ایران به شمار می‌رود. ساخت این بیمارستان که متعلق به سازمان تامین اجتماعی است، به سال ۱۳۸۰ خورشیدی باز می‌گردد. بیمارستان تخصصی میلاد با برخورداری از بخش‌ها و فضاهای مربوطه‌ای نظیر ICU ICU جراحی، ICU جراحی مغز و اعصاب، CCU داخلی، NICU نوزادان، NICU، زنان و زایمان، ICU-OH، ژنیکولوژی، PCCU، جراحی زنان، PICU، جراحی مردان، جراحی گوش، حلق و بینی و بسیاری موارد دیگر، یکی از مجهزترین بیمارستان‌های کشور نیز هست.بیمارستان میلاد که متعلق به سازمان تأمین اجتماعی است در مجاورت اتوبان همت، اتوبان حکیم و برج میلاد در تهران واقع شده‌است. بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی هزار تختخوابی میلاد به منظور تأمین بخشی از نیازهای درمانی ایران و بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی، در تیر ماه ۸۰ افتتاح گردید.

تحلیل و بررسی بیمارستان میلاد تهران

 بیمارستان میلاد به سازمان تامین اجتماعی تعلق دارد و در تهران در نزدیکی برج میلاد بنا شده است و کلیه امور درمانی بیماران بیمه شده سازمان تامین اجتماعی در این بیمارستان به صورت رایگان انجام می شود. بیمارستان میلاد بیمارستانی تخصصی و فوق تخصصی  و یک بیمارستان بزرگ هزار تخت خوابی می باشد و دارای بخش های مختلف و متعدد تخصصی و با پزشکان بسیاری می باشد. در این بخش پاورپوینت تحلیل و بررسی بیمارستان میلاد ارائه شده است و توضیحات کاملی را در مورد این بیمارستان تخصصی و بزرگ، معماری آن در اختیار دانشجویان گرامی قرار می دهد. پاورپوینت ارائه شده به تحلیل و بررسی بخش و فضا های مختلف بیمارستان و دسترسی فضا ها، بررسی ریز فضا های بیمارستان می پردازد.

 

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:تحلیل و بررسی بیمارستان میلاد تهران به همراه پلان و تصاویر 
  • فرمت فایل:power point
  • تعداد صفحات: 96
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

———————————————————————————————————————

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان محک، نمونه موردی بیمارستان،پلان بیمارستان،پاورپوینت تحلیل بیمارستان،استاندارد طراحی بیمارستان،

تحلیل و بررسی بیمارستان میلاد تهران

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن